FJ-264-T FJ-268-T

FJ-266-T: Piaggio C38

FJ-266-T Op deze pagina vind je alle informatie over FJ–266–T, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FJ-266-T?

infoverkopentools

Specificaties van de FJ-266-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FJ-266-T, FJ–266–T, FJ 266 T (gespeld: Ferdinand Jan Twee Zes Zes Theodoor)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-07-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-07-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FJ266T

25-07-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
25-07-2007 Eerste toelating
23-02-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FJ-266-T

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FJ266T (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FJ 266 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FJ266T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FJ266T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FJ-266-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FJ266T uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 26-FJT-6, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FJ-266-T, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-266-JT, een Sym N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FJ–266–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DJ-266-T, een Puch - bromfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 1: GJ-266-T, een grijze Audi A3 Sportback e-tron personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FH-266-T, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FK-266-T, een Microcar Mc2 bromfiets uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: FJ-166-T, een Yamaha Sa21 bromfiets uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: FJ-366-T, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FJ-256-T, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: FJ-276-T, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FJ-264-T, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: FJ-268-T, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FJ-266-S, een Peugeot Fight bromfiets uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: FJ-266-V, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.

Achterstevoren

Als je FJ266T omdraait krijg je T662JF, een grijze Jaguar E-pace personenauto uit 2023.

Meer kentekens met F, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 6 en 6 in FJ266T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-07-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. FG-753-V: Sym G5j
  2. FJ-073-X: Benzhou 50retro
  3. FJ-095-R: Piaggio C38
  4. FJ-313-V: Piaggio C38
  5. FJ-439-X: Aixam K2
  6. FJ-976-N: Yamaha Sa14
  7. FK-045-B: Benzhou 50retro
  8. FK-050-K: Baotian Rebel49
  9. FK-059-J: Piaggio C38
  10. FK-068-J: Piaggio C38
  11. FK-081-K: Peugeot Fight
  12. FK-088-K: Peugeot Ludix
  13. FK-179-F: Piaggio C38
  14. FK-242-H: Sym Hu05w
  15. FK-386-H: Kymco Agility 50
  16. FK-430-K: Keeway Hurricane
  17. FK-451-L: Baotian Bt49qt-9
  18. FK-470-G: Honda Nps50
  19. FK-510-J: Tgb Bh1
  20. FK-526-L: Baotian Bt49qt-9
  21. FK-593-H: Sym Hu05w
  22. FK-682-G: Aixam K2
  23. FK-724-B: Peugeot Fight
  24. FK-724-G: Baotian Bt49qt-11
  25. FK-771-F: Sym Hu05w
  26. FK-799-K: Piaggio C44
  27. FK-835-F: Kymco Agility 50
  28. FK-845-J: Piaggio C38
  29. FK-855-H: Tomos Youngst r
  30. FK-970-J: Motormania Bella

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.