FJ-605-D FJ-607-D

FJ-606-D: Piaggio C38

FJ-606-D Op deze pagina vind je alle informatie over FJ–606–D, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FJ-606-D?

infoverkopentools

Specificaties van de FJ-606-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FJ-606-D, FJ–606–D, FJ 606 D (gespeld: Ferdinand Jan Zes Nul Zes Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-08-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FJ606D

29-05-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
29-05-2007 Eerste toelating
27-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
03-12-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-03-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
28-08-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FJ-606-D

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FJ606D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FJ 606 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FJ606D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FJ606D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FJ-606-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FJ606D uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FJ-606-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-606-JD, een Velosolex S3800 bromfiets uit 1965.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FJ–606–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DJ-606-D, een Batavus Mot o-mat bromfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 1: GJ-606-D, een grijze Volkswagen Golf personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FH-606-D, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FL-606-D, een Piaggio Si bromfiets uit 1986.
  5. Verandering op plek 3: FJ-506-D, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: FJ-706-D, een Honda Cd 50 bromfiets uit 1971.
  7. Verandering op plek 4: FJ-626-D, een Gilera C46 bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: FJ-605-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FJ-607-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: FJ-606-B, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FJ-606-G, een Tomos Revival Ts(two seater) bromfiets uit 2007.

Achterstevoren

Als je FJ606D omdraait krijg je D606JF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met F, J en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 0 en 6 in FJ606D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-05-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 87-FNV-3: Tomos A3
  2. DB-360-T: Piaggio C25
  3. DN-179-V: Piaggio C38
  4. DX-246-Z: Tomos Youngst r
  5. FF-048-G: Microcar Mc2
  6. FG-528-X: Kymco Agility 50
  7. FG-959-G: Peugeot Vivacity
  8. FH-067-X: Aprilia Pl
  9. FH-184-N: Peugeot Fight
  10. FH-282-T: Derbi Senda Sm 50 af
  11. FH-331-G: Zhongneng Zn50qt-e.25
  12. FH-335-D: Dado Zn50qt
  13. FH-513-X: Piaggio C25
  14. FH-596-V: Benzhou 50retro
  15. FH-638-J: Dado Zn50qt
  16. FH-824-P: Baotian Rebel49
  17. FH-837-N: Tante paula Es
  18. FH-849-V: Benzhou Yy50qt-21
  19. FH-889-H: Sym G5j
  20. FJ-151-D: Gilera C46
  21. FJ-157-B: Piaggio C42
  22. FJ-211-B: Sym Hu05w
  23. FJ-243-D: Peugeot Fight
  24. FJ-402-D: Sym G5j
  25. FJ-411-D: Sym Jet 50
  26. FJ-512-D: Yamaha Cs50z
  27. FJ-572-D: Piaggio C25
  28. FJ-683-B: Dayang Dy50qt
  29. FJ-697-B: Keeway Hurricane
  30. FJ-869-B: Sym Hu05w

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.