FN-250-F FN-253-F

FN-251-F: Piaggio C38

FN-251-F Op deze pagina vind je alle informatie over FN–251–F, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met FN-251-F?

infoverkopentools

Specificaties van de FN-251-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FN-251-F, FN–251–F, FN 251 F (gespeld: Ferdinand Nico Twee Vijf Één Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de FN251F

07-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
07-08-2009 Eerste toelating
07-08-2009 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FN-251-F

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FN251F (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FN 251 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van FN251F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FN251F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FN-251-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FN251F uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 25-FNF-1, een Peugeot S1 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FN-251-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  3. Sidecode 10: F-251-NF, een Kymco Vitality bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FN–251–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DN-251-F, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GN-251-F, een blauwe Volkswagen Up! personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FL-251-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FP-251-F, een Zhongneng Zn50qt-a bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FN-151-F, een Tomos Sport R bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: FN-451-F, een Peugeot Zenith 45 km/h bromfiets uit 1996.
  7. Verandering op plek 4: FN-241-F, een Piaggio C25 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: FN-261-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FN-250-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: FN-252-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FN-251-D, een Aprilia Vf bromfiets uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: FN-251-G, een Jiajue Jj50qt-21 bromfiets uit 2007.

Achterstevoren

Als je FN251F omdraait krijg je F152NF, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.

Meer kentekens met F, N en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 1 in FN251F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-030-HL: Santini San remo
  2. D-105-GG: Mtl Mtl-eb-023
  3. D-126-BR: Sym Hu05w
  4. D-144-HK: Piaggio C38
  5. D-156-GX: Fosti Ft50qt-e.25
  6. D-243-HL: Piaggio C25
  7. D-273-GR: Tomos Quadro
  8. D-328-FG: Kymco People s
  9. D-352-HH: Sym Xs50qt
  10. D-369-HH: Piaggio C25
  11. D-418-BD: Keeway B41
  12. D-450-HJ: Rover bikes Rover fun
  13. D-458-HD: Piaggio C38
  14. D-489-GP: Kymco Super8 50
  15. D-569-HK: Peugeot Vclic
  16. D-586-HJ: Fosti Ft50qt-e.25
  17. D-593-HK: Sym Hu05w
  18. D-607-HG: Agm V641
  19. D-630-FP: Peugeot Speedfight
  20. D-713-HG: Sym Hu05w
  21. D-718-FR: Derbi Senda Sm
  22. D-858-HJ: Yamaha Cs50m
  23. D-862-HD: Sym Hu05w
  24. D-863-HK: Kymco Super8 50
  25. D-893-HG: Peugeot G1a
  26. D-910-HK: Tomos A3
  27. D-918-HJ: Peugeot Vclic
  28. FS-091-Z: Sym Aw05w
  29. FS-638-B: Peugeot Vivacity
  30. FZ-722-S: Derbi Senda Sm

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.