FN-269-F FN-271-F

FN-270-F: Piaggio C38

FN-270-F Op deze pagina vind je alle informatie over FN–270–F, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2008. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met FN-270-F?

infoverkopentools

Specificaties van de FN-270-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FN-270-F, FN–270–F, FN 270 F (gespeld: Ferdinand Nico Twee Zeven Nul Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FN270F

29-01-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
29-01-2008 Eerste toelating
29-01-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FN-270-F

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FN270F (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FN 270 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FN270F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FN270F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FN-270-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FN270F uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FN-270-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-270-NF, een Yiying Dolcevita 50 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FN–270–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GN-270-F, een zwarte Volkswagen Polo personenauto uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: FL-270-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: FP-270-F, een Black n roll S4800d bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: FN-170-F, een Rieju Tg50 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: FN-370-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: FN-260-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FN-280-F, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: FN-271-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: FN-270-D, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: FN-270-G, een Kreidler K54/51 bromfiets uit 1965.

Achterstevoren

Als je FN270F omdraait krijg je F072NF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met F, N en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 7 en 0 in FN270F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-01-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. FJ-834-Z: Yiying 50retro
  2. FL-472-T: Piaggio C25
  3. FL-735-X: Motormania Speedy
  4. FN-326-L: Benzhou Yy50qt-25
  5. FN-500-Z: Derbi Senda Sm
  6. FN-585-P: Sym Hu05w
  7. FN-652-V: Kymco Agility 50
  8. FN-667-J: Piaggio C44
  9. FN-903-L: Sym Av05w
  10. FN-935-J: Fosti Ft50qt-e
  11. FP-038-H: Giantco Giantco-venus
  12. FP-105-K: Generic Cracker 50
  13. FP-163-L: Xingyue Xy50qt
  14. FP-183-K: Peugeot Fb50qt-6a
  15. FP-308-D: Peugeot Vivacity
  16. FP-311-K: Yamaha Sa14
  17. FP-365-K: Peugeot Fight
  18. FP-443-J: Piaggio C38
  19. FP-451-K: Sym Hu05w
  20. FP-452-J: Peugeot Ludix
  21. FP-460-J: Peugeot Fb50qt-6a
  22. FP-484-K: Znen Zn50qt-a
  23. FP-530-J: Aixam K2
  24. FP-594-D: Piaggio C44
  25. FP-711-H: Peugeot A1
  26. FP-784-H: Tomos Revival Ts(two seater)
  27. FP-817-J: Tgb Bh1
  28. FP-912-F: Tomos Flexer
  29. FP-924-J: Fosti Ft50qt-e
  30. FP-952-J: Io fahrzeuge produktions 1500 gt

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.