FN-869-G FN-871-G

FN-870-G: Piaggio C38

FN-870-G Op deze pagina vind je alle informatie over FN–870–G, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2007. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met FN-870-G?

infoverkopentools

Specificaties van de FN-870-G

Het kenteken van deze Piaggio C38 (FN870G) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FN-870-G, FN–870–G, FN 870 G (gespeld: Ferdinand Nico Acht Zeven Nul Gerard)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-08-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FN870G

13-11-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
13-11-2007 Eerste toelating
29-08-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 100 kW (136 pk)
Retrofitroetfilter Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FN-870-G

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FN870G (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 19-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FN 870 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FN870G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FN870G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FN-870-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FN870G uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FN-870-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-870-NG, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FN–870–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DN-870-G, een Berini - bromfiets uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: GN-870-G, een grijze Toyota Prius Plus personenauto uit 2014.
  3. Verandering op plek 2: FL-870-G, een Black n roll S4800d bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FP-870-G, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FN-670-G, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: FN-970-G, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: FN-860-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: FN-880-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FN-871-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: FN-870-F, een Malaguti Firefox F15 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FN-870-H, een Yiying Roma bromfiets uit 2008.

Ezelsbruggetje

Om FN–870–G makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, N en G kun je de volgende woorden maken: feng, Fong, Fung en fungi. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 7 en 0 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je FN870G omdraait krijg je G078NF, een grijze Kia Picanto personenauto uit 2019.

Meer kentekens met F, N en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 7 en 0 in FN870G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-11-2007 (bijna 18 jaar geleden):
  1. DS-714-L: Motorhispania Dr01
  2. FJ-633-V: Malaguti Phantom Lc
  3. FK-394-V: Sym G5j
  4. FK-797-G: Giantco Giantco-venus
  5. FL-183-G: Piaggio C44
  6. FL-636-H: Tomos A3
  7. FL-731-T: Kymco Agility 50
  8. FL-947-G: Benzhou 50retro
  9. FN-012-G: Piaggio C38
  10. FN-047-B: Leike Leike
  11. FN-063-J: Piaggio C44
  12. FN-092-K: Tomos A3
  13. FN-133-G: Ligier Js28fd
  14. FN-146-D: Zhongneng Zn50qt-a
  15. FN-154-J: Malaguti 83
  16. FN-191-H: Tomos Flexer
  17. FN-357-J: Piaggio C44
  18. FN-521-J: Peugeot Fight
  19. FN-526-J: Peugeot Vivacity
  20. FN-545-J: Sym Hu05w
  21. FN-585-B: Piaggio C24
  22. FN-621-J: Yamaha Yn50
  23. FN-653-J: Kymco Agility 50
  24. FN-678-H: Gamax Spillo
  25. FN-717-J: Kymco Dink
  26. FN-750-G: Aixam K2
  27. FN-758-J: Kymco People s
  28. FN-786-J: Tomos A3
  29. FN-863-F: Tomos Sport R
  30. FN-884-K: Generic B05

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.