FN-884-B FN-886-B

FN-885-B: Piaggio C38

FN-885-B Op deze pagina vind je alle informatie over FN–885–B, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2008. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met FN-885-B?

infoverkopentools

Specificaties van de FN-885-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FN-885-B, FN–885–B, FN 885 B (gespeld: Ferdinand Nico Acht Acht Vijf Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FN885B

09-01-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
09-01-2008 Eerste toelating
29-06-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FN-885-B

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FN885B (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FN 885 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FN885B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FN885B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FN-885-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FN885B uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 88-FNB-5, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FN-885-B, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-885-NB, een Wlie Zn50qt-e bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FN–885–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DN-885-B, een Famel Super sport bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GN-885-B, een witte Peugeot 208 personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FL-885-B, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FP-885-B, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2004.
  5. Verandering op plek 3: FN-785-B, een Baotian Bt49qt-11 bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: FN-985-B, een Puch Maxi 25 bromfiets uit 1983.
  7. Verandering op plek 4: FN-875-B, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: FN-884-B, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FN-886-B, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: FN-885-D, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2007.

Meer kentekens met F, N en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 8 en 5 in FN885B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-01-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. 84-DLX-8: Kymco Activ 50
  2. D-406-KG: Keeway Matrix
  3. FG-264-J: Beta Air 50 cc mofa
  4. FG-539-P: Peugeot Ludix
  5. FH-230-V: Zhongneng Zn50qt-a
  6. FH-921-B: Piaggio C25
  7. FK-627-N: Piaggio C38
  8. FL-167-G: Piaggio C25
  9. FL-639-G: Kymco Agility 50
  10. FL-780-K: Keeway Hurricane
  11. FL-993-B: Benzhou 50retro
  12. FN-038-T: Aprilia Te
  13. FN-214-G: Sym Ft05w
  14. FN-216-G: Sym Ft05w
  15. FN-278-K: Peugeot Fight
  16. FN-302-B: Tomos A3
  17. FN-518-X: Sym Av05w
  18. FN-605-T: Yamaha Sa14
  19. FN-743-X: Derbi Senda Sm
  20. FN-906-N: Ligier Js30
  21. FP-004-B: Hudson bike gmbh G0101
  22. FP-004-D: Piaggio C38
  23. FP-007-D: Piaggio C38
  24. FP-155-D: Kymco People s
  25. FP-405-D: Sym Av05w
  26. FP-428-D: Tomos A3
  27. FP-571-D: Yamaha Sa14
  28. FP-668-B: Piaggio C38
  29. FP-697-B: Zhongneng Zn50qt-a
  30. FP-782-B: Aixam K2

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.156 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.