FP-613-D FP-616-D

FP-614-D: Piaggio C38

FP-614-D Op deze pagina vind je alle informatie over FP–614–D, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FP-614-D?

infoverkopentools

Specificaties van de FP-614-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FP-614-D, FP–614–D, FP 614 D (gespeld: Ferdinand Pieter Zes Één Vier Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-10-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FP614D

29-01-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
29-01-2009 Eerste toelating
28-10-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
18-10-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FP-614-D

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FP614D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FP 614 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van FP614D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FP614D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FP-614-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FP614D uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 61-FPD-4, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  2. Sidecode 9: FP-614-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  3. Sidecode 10: F-614-PD, een Berini Dolcevita 50 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FP–614–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DP-614-D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: GP-614-D, een bruine Renault Megane personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FN-614-D, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FR-614-D, een Piaggio Ciao 45 km/h bromfiets uit 2002.
  5. Verandering op plek 3: FP-414-D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: FP-914-D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: FP-604-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: FP-624-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FP-613-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: FP-615-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FP-614-F, een Jmstar Jsd50qt-27 bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FP614D omdraait krijg je D416PF, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met F, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 1 en 4 in FP614D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-01-2009 (bijna 17 jaar geleden):
  1. D-069-BL: Tomos A3
  2. D-144-BG: Piaggio C25
  3. D-235-BL: Peugeot Fb50qt-6a
  4. D-271-BL: Peugeot Fb50qt-6a
  5. D-294-BK: Evt Evt-168
  6. D-351-BL: Yamaha Sa03
  7. D-527-BK: Kymco People s
  8. D-590-BL: Peugeot Fight
  9. D-806-BK: Jmstar Jsd50qt-27
  10. D-844-BJ: Peugeot Fb50qt-6a
  11. D-875-BL: Kymco Agility 50
  12. D-898-BK: Piaggio C25
  13. D-981-BL: Yamaha Cs50m
  14. FN-032-J: Microcar Mc campus
  15. FR-741-S: Piaggio C25
  16. FT-213-G: Tomos Youngst r
  17. FT-442-G: Peugeot Fight
  18. FT-851-D: Sym Hu05w
  19. FT-864-L: Sym Aw05w
  20. FV-384-F: Modena Dls2
  21. FX-738-X: Keeway F-act
  22. FZ-090-Z: Piaggio C44
  23. FZ-185-P: Sym Av05w
  24. FZ-210-Z: Piaggio C25
  25. FZ-274-Z: Piaggio C25
  26. FZ-549-Z: Tomos A3
  27. FZ-567-X: Sym Av05w
  28. FZ-580-V: Sym Aw05w
  29. FZ-581-V: Sym Aw05w
  30. FZ-716-P: Piaggio C25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.