FR-921-V FR-924-V

FR-922-V: Piaggio C38

FR-922-V Op deze pagina vind je alle informatie over FR–922–V, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met FR-922-V?

infoverkopentools

Specificaties van de FR-922-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FR-922-V, FR–922–V, FR 922 V (gespeld: Ferdinand Rudolf Negen Twee Twee Victor)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-09-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FR922V

03-06-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
03-06-2008 Eerste toelating
20-09-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FR-922-V

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FR922V (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FR 922 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FR922V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FR922V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FR-922-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FR922V uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 92-FRV-2, een Tomos A35-hba bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FR-922-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-922-RV, een Simson S50b bromfiets uit 1976.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FR–922–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DR-922-V, een Gazelle - bromfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: GR-922-V, een rode Renault Captur personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FP-922-V, een Ligier Xtoo R bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FS-922-V, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: FR-822-V, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: FR-912-V, een Piaggio C44 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FR-932-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: FR-921-V, een Gilera C27 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FR-923-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: FR-922-T, een Piaggio C42 bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FR-922-X, een Generic Cracker 50 bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FR922V omdraait krijg je V229RF, een Ford Transit Custom bedrijfsauto uit 2018.

Meer kentekens met F, R en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, R en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 2 en 2 in FR922V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FRV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-06-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. 87-DGB-4: Peugeot Vivacity
  2. FG-737-P: Sym Hu05w
  3. FK-278-S: Baotian Bt49qt-3
  4. FL-298-J: Peugeot Vivacity
  5. FN-684-H: Aprilia Pl
  6. FP-134-X: Piaggio C44
  7. FP-485-Z: Aprilia Tf
  8. FR-266-N: Piaggio C25
  9. FR-907-T: Piaggio C38
  10. FS-007-J: Motormania Speedy
  11. FS-055-S: Peugeot Fb50qt-6a
  12. FS-104-R: Black n roll S4800d
  13. FS-142-N: Yiying Dolcevita 50
  14. FS-266-N: Peugeot Fb50qt-6a
  15. FS-281-V: Znen Zn50qt-e
  16. FS-287-V: Znen Zn50qt-e
  17. FS-335-T: Piaggio C44
  18. FS-375-V: Baotian Bt49py-2
  19. FS-514-R: Piaggio C44
  20. FS-550-V: Znen Zn50qt-e
  21. FS-640-P: Peugeot Fb50qt-6a
  22. FS-643-S: Kymco Super8 50
  23. FS-702-S: Sym Hu05w
  24. FS-749-G: Peugeot Fb50qt-6a
  25. FS-764-S: Piaggio C44
  26. FS-835-S: Piaggio C38
  27. FS-852-B: Yiying Dolcevita 50
  28. FS-867-P: Yamaha Yn50
  29. FS-929-P: Piaggio C25
  30. FS-946-P: Piaggio C25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.661 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.