FS-470-G FS-476-G

FS-471-G: Piaggio C38

FS-471-G Op deze pagina vind je alle informatie over FS–471–G, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FS-471-G?

infoverkopentools

Specificaties van de FS-471-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FS-471-G, FS–471–G, FS 471 G (gespeld: Ferdinand Simon Vier Zeven Één Gerard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-03-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FS471G

04-06-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
04-06-2008 Eerste toelating
03-03-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FS-471-G

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FS471G (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FS 471 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FS471G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FS471G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FS-471-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FS471G uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FS-471-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-471-SG, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FS–471–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DS-471-G, een Tomos 4l bromfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 1: GS-471-G, een witte Ford Focus personenauto uit 2014.
  3. Verandering op plek 2: FP-471-G, een Cpi Jr bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FT-471-G, een Kreidler K54/32 D bromfiets uit 1977.
  5. Verandering op plek 3: FS-371-G, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: FS-571-G, een Sym Hu05w bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FS-461-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: FS-481-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FS-470-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: FS-476-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FS-471-F, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: FS-471-H, een Malaguti Phantom F12(45km/h) bromfiets uit 1999.

Achterstevoren

Als je FS471G omdraait krijg je G174SF, een grijze Fiat 500 personenauto uit 2008.

Meer kentekens met F, S en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7 en 1 in FS471G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-06-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. FD-634-Z: Tomos Youngst r
  2. FH-726-K: Beta Air 50 cc mofa
  3. FL-040-N: Keeway Hurricane
  4. FL-999-B: Benzhou 50retro
  5. FN-001-D: Malaguti Phantom F12 50 l/c
  6. FN-527-J: Peugeot Vivacity
  7. FN-536-H: Tomos A3
  8. FN-639-N: Lingben Lb50qt-40
  9. FN-672-D: Kymco Agility 50
  10. FP-563-P: Benzhou 50retro
  11. FR-447-H: Sym Av05w
  12. FR-689-V: Tomos A3
  13. FR-732-V: Yamaha Sa14
  14. FR-843-V: Peugeot A1
  15. FR-949-N: Kymco Dink
  16. FR-959-Z: Yamaha Sa14
  17. FS-113-K: Sym Aw05w
  18. FS-237-N: Peugeot Fb50qt-6a
  19. FS-265-G: Motormania Speedy
  20. FS-269-L: Benzhou 50retro
  21. FS-333-R: Tomos Flexer
  22. FS-334-R: Zhongneng Zn50qt-f.25
  23. FS-464-S: Peugeot Fb50qt-6a
  24. FS-499-P: Peugeot Fb50qt-6a
  25. FS-521-R: Piaggio C38
  26. FS-552-S: Fosti Ft50qt-e
  27. FS-669-K: Yamaha Cs50m
  28. FS-723-N: Tomos Youngst r
  29. FS-749-D: Mtl Mtl-eb-023
  30. FS-909-S: Baotian Bt49qt-12

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.