FS-476-G FS-478-G

FS-477-G: Piaggio C38

FS-477-G Op deze pagina vind je alle informatie over FS–477–G, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FS-477-G?

infoverkopentools

Specificaties van de FS-477-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FS-477-G, FS–477–G, FS 477 G (gespeld: Ferdinand Simon Vier Zeven Zeven Gerard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FS477G

17-05-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
17-05-2008 Eerste toelating
29-12-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
07-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FS-477-G

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FS477G (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FS 477 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FS477G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FS477G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FS-477-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FS477G uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 47-FSG-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FS-477-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-477-SG, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FS–477–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GS-477-G, een grijze Volkswagen Golf Sportsvan personenauto uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: FP-477-G, een Tomos Pack r bromfiets uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: FT-477-G, een Kymco Agility City 50 bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: FS-377-G, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FS-577-G, een Sym Hu05w bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: FS-467-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FS-487-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: FS-476-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FS-478-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: FS-477-F, een Yamaha Cs50z bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FS-477-H, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FS477G omdraait krijg je G774SF, een grijze Volkswagen Up! personenauto uit 2019.

Meer kentekens met F, S en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7 en 7 in FS477G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-05-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. FJ-802-F: Tgb Bh1
  2. FL-937-Z: Piaggio C38
  3. FL-966-T: Generic Cracker 50
  4. FP-817-H: Sym Hu05w
  5. FR-041-H: Benzhou Yy50qt-21
  6. FR-101-Z: Kymco Super8 50
  7. FR-422-Z: Leike Lk50gy-2
  8. FR-692-L: Generic Ideo 50
  9. FR-928-N: Zhongneng Zn50qt-e.25
  10. FR-998-D: Piaggio C25
  11. FS-021-G: Tomos A3
  12. FS-151-G: Sym Hu05w
  13. FS-152-B: Piaggio C38
  14. FS-275-G: Fosti Ft50qt-e.25
  15. FS-320-G: Kymco Dink
  16. FS-328-B: Keeway Matrix
  17. FS-328-H: Piaggio C38
  18. FS-331-F: Kymco Sento
  19. FS-390-G: Aprilia Tf
  20. FS-553-B: Piaggio C38
  21. FS-573-H: Kymco Agility 50
  22. FS-594-H: Peugeot Fight
  23. FS-602-F: Piaggio C38
  24. FS-627-G: Skyteam Dax 50
  25. FS-629-G: Skyteam Dax 50
  26. FS-651-F: Znen Zn50qt-e
  27. FS-700-G: Peugeot Fb50qt-6a
  28. FS-702-F: Sym Ft05w
  29. FS-745-B: Baotian Bt49qt-12
  30. FS-745-H: Yamaha Sa14

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.