FS-666-V FS-670-V

FS-667-V: Piaggio C38

FS-667-V Op deze pagina vind je alle informatie over FS–667–V, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FS-667-V?

infoverkopentools

Specificaties van de FS-667-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FS-667-V, FS–667–V, FS 667 V (gespeld: Ferdinand Simon Zes Zes Zeven Victor)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FS667V

20-06-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
20-06-2008 Eerste toelating
11-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FS-667-V

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FS667V (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FS 667 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FS667V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FS667V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FS-667-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FS667V uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FS-667-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-667-SV, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FS–667–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DS-667-V, een Aprilia Sr Lc bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GS-667-V, een zwarte Volkswagen Polo personenauto uit 2013.
  3. Verandering op plek 2: FR-667-V, een Kymco Grand dink 50 bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FT-667-V, een Access Streak bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FS-567-V, een Tgb Bm1 bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: FS-767-V, een Gilera C46 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FS-657-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: FS-677-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FS-666-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: FS-669-V, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FS-667-T, een Huatian Ht50qt-25 bromfiets uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: FS-667-X, een Peugeot Fb50qt-6a bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FS667V omdraait krijg je V766SF, een Opel Vivaro-b bedrijfsauto uit 2018.

Meer kentekens met F, S en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 6 en 7 in FS667V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-06-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. FN-958-H: Yiying Roma
  2. FP-895-V: Baotian Bt49qt-11
  3. FR-228-R: Kymco Agility 50
  4. FR-685-Z: Tomos Flexer
  5. FS-045-L: Fym Fy50qt-13
  6. FS-186-R: Peugeot Ludix
  7. FS-578-T: Fosti Ft50qt-e
  8. FS-742-F: Benzhou 50retro
  9. FS-799-S: Piaggio C38
  10. FS-867-Z: Tomos A3
  11. FT-075-H: Piaggio C38
  12. FT-268-G: Yamaha Sa14
  13. FT-303-B: Piaggio C38
  14. FT-340-G: Piaggio C38
  15. FT-379-B: Piaggio C38
  16. FT-433-F: Sym Av05w
  17. FT-498-H: Aprilia Te
  18. FT-647-G: Peugeot Fight
  19. FT-728-F: Peugeot Fb50qt-6a
  20. FT-731-F: Peugeot Fb50qt-6a
  21. FT-752-G: Keeway F-act
  22. FT-755-G: Kymco Agility City 50
  23. FT-768-B: Fosti Ft50qt-e.25
  24. FT-827-D: Sym Aw05w
  25. FT-837-D: Sym Av05w
  26. FT-905-G: Peugeot Fb50qt-6a
  27. FT-915-B: Sym Hu05w
  28. FT-949-D: Jmstar Jsd50qt-27
  29. FT-970-D: Zhongneng Zn50qt-e.25
  30. FT-975-D: Huatian Ht50qt-25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.