FT-006-D FT-011-D

FT-007-D: Piaggio C38

FT-007-D Op deze pagina vind je alle informatie over FT–007–D, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met FT-007-D?

infoverkopentools

Specificaties van de FT-007-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FT-007-D, FT–007–D, FT 007 D (gespeld: Ferdinand Theodoor Nul Nul Zeven Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-03-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-03-2009 (bijna 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FT007D

05-03-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
05-03-2009 Eerste toelating
16-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
27-01-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
27-02-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FT-007-D

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FT007D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FT 007 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van FT007D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FT007D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FT-007-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FT007D uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FT-007-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  2. Sidecode 10: F-007-TD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FT–007–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DT-007-D, een Batavus - bromfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 1: GT-007-D, een witte Iav Kombi personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FS-007-D, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FX-007-D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FT-307-D, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: FT-027-D, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: FT-006-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: FT-008-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: FT-007-B, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: FT-007-F, een Aprilia Vf bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je FT007D omdraait krijg je D700TF, een Agm Fly bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met F, T en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 0 en 7 in FT007D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-03-2009 (bijna 17 jaar geleden):
  1. D-091-BZ: Kymco Dink
  2. D-123-BZ: Aixam K2
  3. D-132-BX: Aprilia Vf
  4. D-307-BT: Piaggio C44
  5. D-322-BP: Derbi Senda Sm
  6. D-358-BX: Black n roll S4800d
  7. D-368-BP: Sym Aw05w
  8. D-379-BX: Peugeot Ludix
  9. D-397-BV: Tomos Pack r
  10. D-411-BG: Piaggio C44
  11. D-468-BZ: Piaggio C38
  12. D-486-BX: Derbi Senda R
  13. D-657-BX: Kymco Agility City 50
  14. D-696-BX: Peugeot Vclic
  15. D-717-BV: Bellier Blx
  16. D-801-BZ: Yamaha Yn50f
  17. D-849-BS: Peugeot Ludix
  18. D-873-BX: Sym Hu05w
  19. D-880-BX: Peugeot Vivacity
  20. D-895-BX: Rover bikes Rover classic
  21. D-911-BT: Piaggio C25
  22. D-985-BL: Yamaha Xf50
  23. FJ-010-J: Baotian Bt49qt-9
  24. FT-644-L: Sym Aw05w
  25. FV-578-L: Piaggio C38
  26. FV-579-L: Piaggio C38
  27. FX-231-T: Sym Hu05w
  28. FX-826-K: Znen Zn50qt-e3.25
  29. FZ-405-T: Yamaha Cs50
  30. FZ-682-L: Sym Hu05w

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.