13-DSP-2 15-DSP-2

14-DSP-2: Piaggio C42

14-DSP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 14–DSP–2, een ééncilinder Piaggio C42. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met 14-DSP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 14-DSP-2

Het kenteken van deze Piaggio C42 (14DSP2) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C42
Kenteken 14-DSP-2, 14–DSP–2, 14 DSP 2 (gespeld: Één Vier Dirk Simon Pieter Twee)
Type C42
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0107*10
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 14DSP2

25-01-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
25-01-2006 Eerste toelating
30-07-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C42 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Bijwerkdatum 14-DSP-2

De gegevens van deze Piaggio C42 met kenteken 14DSP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 10-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C42?

Schadeverleden van de 14 DSP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 14DSP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C42 (14DSP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 14-DSP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 14DSP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 14-DSP-2, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-142-P, een Kreidler - bromfiets uit 1987.
  3. Sidecode 10: D-142-SP, een Tomos Luxe bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 14–DSP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 04-DSP-2, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 34-DSP-2, een Sym G5j bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 13-DSP-2, een Piaggio C80 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 15-DSP-2, een Piaggio C31 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 14-BSP-2, een Daf Xf 480 ft bedrijfsauto uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: 14-GSP-2, een blauwe Bmw 5er Reihe personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 14-DRP-2, een Tomos A35-hba bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 14-DTP-2, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 14-DSL-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 14-DST-2, een Piaggio Ciao Mix 25 km/h bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 14-DSP-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 14-DSP-3, een Puch Zip 25 km/h bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 4 en 2 in 14DSP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-01-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 03-DPB-7: Baotian Bt49qt-3
  2. 08-DSV-6: Peugeot G1a
  3. 17-DSV-5: Peugeot Vivacity
  4. 25-DSR-5: Peugeot Ludix
  5. 29-DSP-2: Peugeot Ludix
  6. 40-DSF-6: Peugeot Fight
  7. 45-DKX-2: Aprilia Tf
  8. 55-DDD-9: Tomos Flexer
  9. 55-DSP-1: Peugeot Ludix
  10. 57-DRS-9: Peugeot Ludix
  11. 60-DFJ-4: Piaggio C44
  12. 64-DSG-7: Peugeot Fight
  13. 67-DSR-4: Microcar Mc1
  14. 69-DSV-4: Yamaha Sa14
  15. 72-DSV-1: Kymco Agility50
  16. 73-DSV-1: Kymco Agility50
  17. 75-DSV-1: Kymco Agility50
  18. 77-DRS-9: Sym G5j
  19. 77-DSV-4: Yamaha Sa14
  20. 78-DSL-9: Tomos A3
  21. 80-DPJ-1: Peugeot Ludix
  22. 80-DSR-4: Yamaha Sa21
  23. 80-DSV-4: Yamaha Sa19
  24. 87-DRV-6: Aprilia Vf
  25. 89-DSF-7: Tomos A3
  26. 93-DXJ-8: Piaggio C44
  27. 95-DSR-4: Yamaha Sa21
  28. 97-DSK-4: Aprilia Vf
  29. 98-DXL-7: Aprilia Vf
  30. DNB-18-J: Kl Masai 50

Meer Piaggio C42 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C42 bromfietsen

853 Piaggio C42 bromfietsen
Bekijk Piaggio C42 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.