DB-414-H DB-418-H

DB-417-H: Piaggio C42

DB-417-H Op deze pagina vind je alle informatie over DB–417–H, een ééncilinder Piaggio C42. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DB-417-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DB-417-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C42
Kenteken DB-417-H, DB–417–H, DB 417 H (gespeld: Dirk Bernard Vier Één Zeven Hendrik)
Type C42
Uitvoering 05
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0107*21
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-10-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de DB417H

08-03-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
08-03-2008 Eerste toelating
25-10-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C42 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 285 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 285 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Bijwerkdatum DB-417-H

De gegevens van deze Piaggio C42 met kenteken DB417H (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C42?

Schadeverleden van de DB 417 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van DB417H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C42 (DB417H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DB-417-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DB417H uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 41-DBH-7, een Sparta Spartamet (el.starter) bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-417-H, een Piaggio C42 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: D-417-BH, een Kymco Agility City 50 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DB–417–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: BB-417-H, een Volvo Fh bedrijfsauto uit 2014.
  2. Verandering op plek 1: FB-417-H, een Derbi Sdr bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DD-417-H, een Peugeot Elyseo bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DB-117-H, een Zundapp 529-05 bromfiets uit 1987.
  5. Verandering op plek 3: DB-617-H, een Sparta - bromfiets uit 1977.
  6. Verandering op plek 4: DB-407-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: DB-427-H, een Keeway Focus bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: DB-416-H, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: DB-418-H, een Piaggio C42 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: DB-417-G, een Derbi Sdr bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: DB-417-K, een Sparta Met bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je DB417H omdraait krijg je H714BD, een grijze Peugeot 308 personenauto uit 2020.

Meer kentekens met D, B en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 1 en 7 in DB417H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-03-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. FF-171-S: Cpi Supermoto
  2. FH-408-L: Yamaha Sa14
  3. FK-113-S: Kymco Super8 50
  4. FK-309-K: Aprilia Tf
  5. FL-275-N: Tomos A3
  6. FN-855-S: Tgb Bm1
  7. FN-937-T: Peugeot Vivacity
  8. FN-998-X: Jincheng Jc50q-8
  9. FP-092-F: Peugeot Fight
  10. FP-257-G: Baotian Bt49qt-9
  11. FP-266-T: Sym Av05w
  12. FP-267-Z: Kymco Vitality
  13. FP-320-K: Yamaha Cs50z
  14. FP-335-L: Skyteam 02
  15. FP-339-T: Sym Av05w
  16. FP-440-X: Aixam K2
  17. FP-476-Z: Aprilia Te
  18. FP-542-P: Kymco Agility 50
  19. FP-729-N: Sym Hu05w
  20. FP-811-G: Sym Av05w
  21. FP-868-N: Piaggio C38
  22. FP-981-N: Kymco Agility 50
  23. FP-991-P: Peugeot Fight
  24. FR-023-B: Gilera C46
  25. FR-192-B: Peugeot Fb50qt-6a
  26. FR-385-B: Peugeot Fight
  27. FR-399-B: Peugeot Fb50qt-6a
  28. FR-401-B: Peugeot Fb50qt-6a
  29. FR-546-B: Keeway Hurricane
  30. FR-720-B: Yamaha Xf50

Meer Piaggio C42 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C42 bromfietsen

853 Piaggio C42 bromfietsen
Bekijk Piaggio C42 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.