DR-792-H DR-802-H

DR-798-H: Piaggio C42

DR-798-H Op deze pagina vind je alle informatie over DR–798–H, een ééncilinder Piaggio C42. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DR-798-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DR-798-H

Het kenteken van deze Piaggio C42 (DR798H) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C42
Kenteken DR-798-H, DR–798–H, DR 798 H (gespeld: Dirk Rudolf Zeven Negen Acht Hendrik)
Type C42
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0107*10
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de DR798H

27-10-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
27-10-2006 Eerste toelating
06-04-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
05-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C42 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C42 opvragen

Bijwerkdatum DR-798-H

De gegevens van deze Piaggio C42 met kenteken DR798H (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 10-05-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C42?

Schadeverleden van de DR 798 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van DR798H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C42 (DR798H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DR-798-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DR798H uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DR-798-H, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: D-798-RH, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DR–798–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FR-798-H, een Kymco Vitality bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 2: DP-798-H, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DS-798-H, een Kaptein mobylette - bromfiets uit 1977.
  4. Verandering op plek 3: DR-698-H, een Sym Hu05w bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: DR-898-H, een Kreidler - bromfiets uit 1977.
  6. Verandering op plek 4: DR-788-H, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: DR-797-H, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: DR-799-H, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: DR-798-D, een Honda Sfx 50 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: DR-798-J, een Kymco Pr 50 a bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je DR798H omdraait krijg je H897RD, een blauwe Toyota Corolla personenauto uit 2020.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 9 en 8 in DR798H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-10-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 41-FKT-9: Greenbike Greenbike
  2. 47-FRL-7: Derbi Senda Sm
  3. 93-FNH-3: Aprilia Te
  4. DB-301-H: Peugeot Fight
  5. DF-853-R: Tgb Bm1
  6. DG-028-B: Tomos A3
  7. DG-483-K: Motorhispania Dv0c
  8. DG-627-K: Sym Ft05w
  9. DK-106-H: Derbi Sm x-trem
  10. DK-756-N: Kymco People s
  11. DL-120-G: Kymco Agility50
  12. DL-509-L: Aprilia Vf
  13. DL-624-B: Piaggio C38
  14. DL-856-V: Piaggio C45
  15. DP-675-D: Tomos A3
  16. DP-952-L: Piaggio C38
  17. DR-009-Z: Tomos A3
  18. DR-013-Z: Kymco People s
  19. DR-305-B: Piaggio C38
  20. DR-308-B: Piaggio C38
  21. DR-763-H: Kymco Activ 50
  22. DR-879-H: Tomos A3
  23. DR-882-H: Kymco People s
  24. DS-261-K: Kymco Agility50
  25. DS-286-K: Tomos A3
  26. DS-305-K: Ligier Xtoo Max
  27. DS-359-K: Sym Jet 50
  28. DS-878-K: Cpi Jr
  29. DS-893-K: Yamaha Sa14
  30. DS-974-B: Piaggio C44

Meer Piaggio C42 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C42 bromfietsen

851 Piaggio C42 bromfietsen
Bekijk Piaggio C42 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.