14-DBT-1 18-DBT-1

16-DBT-1: Piaggio C44

16-DBT-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 16–DBT–1, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een snorfiets uit 2005. De benzinemotor levert 1,20 kW (1,63 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met 16-DBT-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 16-DBT-1

Het kenteken van deze Piaggio C44 (16DBT1) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken 16-DBT-1, 16–DBT–1, 16 DBT 1 (gespeld: Één Zes Dirk Bernard Theodoor Één)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0128*04
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-09-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 16DBT1

31-08-2005 Eerste toelating
15-09-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
16-01-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 101 kg
Massa rijklaar 107 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,20 kW (1,63 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,20 kW (1,63 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3188 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum 16-DBT-1

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken 16DBT1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 08-02-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de 16 DBT 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 16DBT1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (16DBT1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 16-DBT-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 16DBT1 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 16-DBT-1, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-161-T, een Cyrus - bromfiets uit 1973.
  3. Sidecode 10: D-161-BT, een Sym Av05w bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 16–DBT–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 06-DBT-1, een Peugeot G1a bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 26-DBT-1, een Cpi Jr bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 15-DBT-1, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 17-DBT-1, een Tgb Gi5 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 16-BBT-1, een Daf Fa lf45 bedrijfsauto uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: 16-FBT-1, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 16-DFT-1, een Zundapp 517-34 bromfiets uit 1977.
  8. Verandering op plek 5: 16-DBS-1, een Microcar 40 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 16-DBV-1, een Piaggio Ciao Mix 25 km/h bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 16-DBT-2, een Peugeot A1 bromfiets uit 2006.

Ezelsbruggetje

Om 16–DBT–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en T kun je de volgende woorden maken: dabt, debat, debet, debiet, debuut, diabeet, doubt en dubt. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 6 en 1 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je 16DBT1 omdraait krijg je 1TBD61, een grijze Ford B-max personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, B en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6 en 1 in 16DBT1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBT-kentekens.

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.286 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C44 snorfietsen

3.832 Piaggio C44 snorfietsen
Bekijk Piaggio C44 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.