Het kenteken van deze Piaggio C44 (40DTX1) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | C44 |
Kenteken | 40-DTX-1, 40–DTX–1, 40 DTX 1 (gespeld: Vier Nul Dirk Theodoor Xantippe Één) |
Type | C44 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e11*2002/24*0128*04 |
Variant | 4 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat by motor |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 40DTX1 |
|
22-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-02-2006 | Eerste toelating |
24-08-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-02-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
25-02-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen |
Massa leeg voertuig | 101 kg |
Massa rijklaar | 107 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 295 kg |
Wielbasis | 134 cm |
Technische maximale massa voertuig | 295 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken 40DTX1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 01-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 40DTX1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 40-DTX-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 40DTX1 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 40–DTX–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 40–DTX–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, T en X kun je detox maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 0 en 1 met detox te combineren.
Als je 40DTX1 omdraait krijg je 1XTD04, een witte Volkswagen Polo personenauto uit 2014.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 0 en 1 in 40DTX1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 40Â DTXÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: