66-FGV-5 68-FGV-5

67-FGV-5: Piaggio C44

67-FGV-5 Op deze pagina vind je alle informatie over 67–FGV–5, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 67-FGV-5?

infoverkopentools

Specificaties van de 67-FGV-5

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken 67-FGV-5, 67–FGV–5, 67 FGV 5 (gespeld: Zes Zeven Ferdinand Gerard Victor Vijf)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0128*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 67FGV5

20-04-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
20-04-2006 Eerste toelating
10-04-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum 67-FGV-5

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken 67FGV5 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de 67 FGV 5

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 67FGV5 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (67FGV5)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 67-FGV-5. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 67FGV5 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 67-FGV-5, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FG-675-V, een Generic B93 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-675-GV, een Kymco Like bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 67–FGV–5 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 57-FGV-5, een Tgb Br-1 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 77-FGV-5, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 66-FGV-5, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 68-FGV-5, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 67-DGV-5, een Saxonette 529 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: 67-GGV-5, een zwarte Mazda 2 personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 67-FFV-5, een Puch P1 40 km/h bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 67-FHV-5, een Puch Maxi 25 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 67-FGT-5, een Puch - bromfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 5: 67-FGX-5, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 67-FGV-4, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 67-FGV-6, een Sparta Met bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je 67FGV5 omdraait krijg je 5VGF76, een Mercedes-benz 906 Ka 35 sprinter 316cdi bedrijfsauto uit 2010.

Meer kentekens met F, G en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 7 en 5 in 67FGV5 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-04-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 02-FHF-1: Yamaha Sa14
  2. 10-FGP-6: Peugeot Xr6
  3. 10-FHF-1: Yamaha Tzr50
  4. 11-FGH-8: Tomos A3
  5. 14-FBX-7: Ligier Js30
  6. 17-FHF-1: Yamaha Cs50z
  7. 17-FHF-2: Peugeot Vivacity
  8. 18-FGD-5: Peugeot Fight
  9. 18-FHF-1: Yamaha Sa14
  10. 21-DPR-8: Peugeot Ludix
  11. 21-FGV-4: Tomos A3
  12. 28-FGH-9: Tomos A3
  13. 32-FFD-9: Aixam Aixam
  14. 39-FHD-8: Peugeot Vivacity
  15. 42-FGJ-1: Peugeot Vivacity
  16. 44-FHD-8: Derbi Black edition
  17. 48-FBT-2: Peugeot Vivacity
  18. 50-FGV-5: Aprilia Vf
  19. 54-FGV-5: Tomos A3
  20. 56-FFX-3: Aixam Aixam
  21. 58-DKX-1: Peugeot Fight
  22. 64-FGP-6: Tomos A3
  23. 73-FDS-8: Jdm Abaca
  24. 74-FGD-5: Generic Bn0t
  25. 74-FGP-7: Peugeot Ludix
  26. 92-FFX-3: Ligier Js28fd
  27. 92-FGD-6: Peugeot Vivacity
  28. 93-DGB-4: Cpi Jr
  29. 95-FGV-4: Aixam Aixam
  30. 97-FHD-9: Yamaha Sa21

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.288 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.