67-DLP-2 70-DLP-2

69-DLP-2: Piaggio C44

69-DLP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 69–DLP–2, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 69-DLP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 69-DLP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken 69-DLP-2, 69–DLP–2, 69 DLP 2 (gespeld: Zes Negen Dirk Lodewijk Pieter Twee)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0128*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-11-2024 (ruim 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 69DLP2

19-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
19-11-2005 Eerste toelating
26-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
28-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum 69-DLP-2

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken 69DLP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 21-12-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de 69 DLP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 69DLP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (69DLP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 69-DLP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 69DLP2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 69-DLP-2, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-692-LP, een Malaguti Phantom Lc bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 69–DLP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 59-DLP-2, een Peugeot A1 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 89-DLP-2, een Vespa Ciao P 25 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 68-DLP-2, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: 69-BLP-2, een Iveco bus Crossway Low entry bus uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: 69-GLP-2, een zwarte Peugeot 308 personenauto uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: 69-DKP-2, een Kymco Pr 50 a bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 69-DPP-2, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 69-DLN-2, een Puch P1 40 km/h bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 69-DLR-2, een Suzuki Zr 50 slp bromfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 6: 69-DLP-3, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 69–DLP–2 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en P kun je De Loop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 9 en 2 met De Loop te combineren.

Meer kentekens met D, L en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 9 en 2 in 69DLP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 04-DDP-6: Yamaha Cs50z
  2. 08-DKX-1: Tomos A3
  3. 13-DLR-9: Kymco Sa10
  4. 19-DLS-1: Piaggio C44
  5. 24-DLP-2: Honda Nps50
  6. 25-DLJ-4: Yamaha Sa14
  7. 25-DLP-2: Peugeot Ludix
  8. 29-DJS-1: Kymco Agility50
  9. 37-DGB-2: Yamaha Sa14
  10. 37-DLJ-4: Derbi Dfw 50
  11. 38-DJB-4: Tomos A3
  12. 43-DLL-3: Cpi Jr
  13. 45-DKX-1: Peugeot Vivacity
  14. 52-DLL-2: Yamaha Sa21
  15. 52-DLL-3: Tomos A3
  16. 56-DLJ-4: Peugeot Vivacity
  17. 59-DKD-5: Gilera C36
  18. 60-DLL-2: Yamaha Sa03
  19. 61-DKX-2: Piaggio C25
  20. 63-DFG-6: Yamaha Cs50
  21. 64-DLB-3: Peugeot G1a
  22. 69-DLH-7: Tomos A3
  23. 71-DLJ-4: Piaggio C29
  24. 79-DLB-3: Peugeot Ludix
  25. 83-DKX-2: Piaggio C25
  26. 86-DLF-5: Peugeot Ludix
  27. 88-DLJ-2: Peugeot Ludix
  28. 92-DJB-5: Piaggio C38
  29. 95-DHF-6: Peugeot Ludix
  30. 95-DLB-3: Peugeot Ludix

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.291 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.