D-153-HT D-158-HT

D-157-HT: Piaggio C44

D-157-HT Op deze pagina vind je alle informatie over D–157–HT, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,66 kW (3,62 pk).

Wat wil je doen met D-157-HT?

infoverkopentools

Specificaties van de D-157-HT

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken D-157-HT, D–157–HT, D 157 HT (gespeld: Dirk Één Vijf Zeven Hendrik Theodoor)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0788*03
Variant 5
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. op frame onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D157HT

26-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
26-08-2009 Eerste toelating
07-09-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
24-01-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,66 kW (3,62 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum D-157-HT

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken D157HT (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de D 157 HT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D157HT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (D157HT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-157-HT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D157HT uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 15-DHT-7, een Aprilia Rl bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-157-T, een Flyte Flyte bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-157-HT, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–157–HT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-157-HT, een Baotian Bt49qt-20a2 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-057-HT, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-257-HT, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-137-HT, een Tomos Standard bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-167-HT, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-156-HT, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-158-HT, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-157-GT, een Tomos Quadro bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-157-JT, een Yamaha Rd50 bromfiets uit 1979.
  10. Verandering op plek 6: D-157-HS, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: D-157-HV, een Tomos Sport R bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D157HT omdraait krijg je TH751D, een zwarte Volkswagen T-roc personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 7 in D157HT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-010-HV: Znen Zn50qt-b
  2. D-033-FH: Piaggio C38
  3. D-120-GB: Benzhou Yy50qt-24
  4. D-135-HV: Sym Av05w
  5. D-142-FF: Tomos Quadro
  6. D-253-HS: Saxonette 529
  7. D-396-HP: Qwic Emoto lite
  8. D-397-HS: Znen Zn50qt-hs
  9. D-474-HB: Sym Hu05w
  10. D-479-BJ: Gilera C46
  11. D-499-HS: Pmi 50qt-e
  12. D-519-HV: Agm V641
  13. D-521-HV: Agm Nano
  14. D-578-HL: Tomos A3
  15. D-601-FK: Kymco Like
  16. D-739-HJ: Sym Av05w
  17. D-815-HS: Berini Classic 50
  18. D-827-HT: Sachs bike Electra
  19. D-846-HX: Fosti Ft50qt-e
  20. D-898-GZ: Aprilia Tf
  21. D-903-GB: Piaggio C38
  22. D-961-HK: Fosti Ft50qt-e.25
  23. D-988-GP: Greenbike Tdr021z
  24. D-989-HT: Znen F7 50s
  25. FP-803-G: Sym Hu05w
  26. FR-610-B: Peugeot Vivacity
  27. FT-122-R: Sym Hu05w
  28. FV-581-S: Znen Zn50qt-e
  29. FX-206-V: Sym Av05w
  30. FZ-253-N: Modena Bd50qt-14

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.288 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.