D-281-GP D-283-GP

D-282-GP: Piaggio C44

D-282-GP Op deze pagina vind je alle informatie over D–282–GP, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-282-GP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-282-GP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken D-282-GP, D–282–GP, D 282 GP (gespeld: Dirk Twee Acht Twee Gerard Pieter)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0788*03
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. op frame onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D282GP

04-07-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
04-07-2009 Eerste toelating
12-08-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum D-282-GP

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken D282GP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de D 282 GP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D282GP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (D282GP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-282-GP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D282GP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DG-282-P, een Honda - bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 10: D-282-GP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–282–GP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-282-GP, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-182-GP, een Viraggio Sensa bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-382-GP, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2001.
  4. Verandering op plek 3: D-272-GP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-281-GP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-283-GP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-282-FP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-282-HP, een Sym Ay05w bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-282-GN, een Derbi Senda Sm bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: D-282-GR, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D282GP omdraait krijg je PG282D, een witte Bmw 116i personenauto uit 2012.

Meer kentekens met D, G en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 8 en 2 in D282GP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-07-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-061-GL: Tomos Revival Ts(two seater)
  2. D-102-DK: Sym Hu05w
  3. D-173-GH: Piaggio C38
  4. D-183-DS: Keeway F-act
  5. D-214-FL: Killerbee Custom
  6. D-220-FB: Piaggio C38
  7. D-249-GJ: Pmi 50qt-e
  8. D-350-GK: Tomos Youngst r
  9. D-403-FG: Sym Hu05w
  10. D-414-GN: Tomos A3
  11. D-418-GP: Znen Zn50qt-e.25
  12. D-432-FD: Tomos Standard
  13. D-460-GL: Peugeot Vivacity
  14. D-466-FB: Yamaha Yn50m
  15. D-479-GL: Sym Ft05w
  16. D-479-GN: Sym Av05w
  17. D-552-DL: Benzhou 50retro
  18. D-572-GN: Piaggio C38
  19. D-589-GP: Agm V641
  20. D-649-GL: Sym Xs50qt
  21. D-691-GL: Sym Xs50qt
  22. D-716-GL: Peugeot Fb50qt-6a
  23. D-812-GP: Fosti Ft50qt-e.25
  24. D-824-FR: Sym Hu05w
  25. D-896-GL: Fosti Ft50qt-e.25
  26. D-906-FZ: Kymco Agility 50
  27. FS-813-H: Tomos A3
  28. FV-682-T: Peugeot Fight
  29. FV-771-R: Znen Zn50qt-e.25
  30. FZ-946-D: Znen Zn50qt-e.25

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.286 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C44 snorfietsen

3.832 Piaggio C44 snorfietsen
Bekijk Piaggio C44 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.