F-207-DX F-211-DX

F-208-DX: Piaggio C44

F-208-DX Op deze pagina vind je alle informatie over F–208–DX, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 2,66 kW (3,62 pk).

Wat wil je doen met F-208-DX?

infoverkopentools

Specificaties van de F-208-DX

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken F-208-DX, F–208–DX, F 208 DX (gespeld: Ferdinand Twee Nul Acht Dirk Xantippe)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0788*03
Variant 5
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. op frame onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F208DX

08-08-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
08-08-2011 Eerste toelating
08-08-2011 Vorige aanvang tenaamstelling
31-07-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
20-08-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,66 kW (3,62 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum F-208-DX

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken F208DX (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de F 208 DX

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F208DX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (F208DX)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-208-DX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F208DX uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-FDX-8, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  2. Sidecode 9: FD-208-X, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: F-208-DX, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–208–DX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-208-DX, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-208-DX, een grijze Mercedes-benz C220 D personenauto uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: F-108-DX, een Kreidler Rmc bromfiets uit 1979.
  4. Verandering op plek 2: F-308-DX, een Aprilia Pv bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-218-DX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: F-207-DX, een Piaggio C25 bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-209-DX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-208-BX, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-208-FX, een Nimoto City bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-208-DV, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-208-DZ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F208DX omdraait krijg je XD802F, een grijze Tesla Model x personenauto uit 2018.

Meer kentekens met F, D en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 8 in F208DX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDX-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-08-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-016-GK: Agm Nano
  2. D-168-XS: Aprilia Sb
  3. D-461-FG: Kymco Like
  4. D-743-SZ: Sym Xs50qt-2
  5. F-060-DX: Nicom Nicom
  6. F-075-DV: Piaggio C38
  7. F-089-DN: Kymco People s
  8. F-116-BV: Piaggio C38
  9. F-132-DX: Iva Ra-9015
  10. F-149-BP: Piaggio C38
  11. F-179-DX: Znen Zn50qt-e3.25
  12. F-258-BH: Sym N/a
  13. F-312-DG: Piaggio C25
  14. F-339-DJ: Vom Bella milano
  15. F-366-BV: Piaggio C25
  16. F-393-DX: Yiying Dolcevita 50
  17. F-404-DV: Sym Ay05w
  18. F-421-DL: Piaggio C38
  19. F-421-DX: Kymco Agility 50
  20. F-427-DX: Kymco Like
  21. F-567-BR: Kymco Agility 50
  22. F-666-DS: Huatian Ht50qt-29
  23. F-684-DS: Santini Firenze
  24. F-717-DG: Piaggio C38
  25. F-726-DR: Lohas Kc-es-048
  26. F-808-DV: Rieju Mrt1
  27. F-871-DT: Iva Ra-9015
  28. F-877-BB: Piaggio C38
  29. F-987-DV: Piaggio C38

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.288 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.