F-386-FV F-389-FV

F-387-FV: Piaggio C44

F-387-FV Op deze pagina vind je alle informatie over F–387–FV, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 2,66 kW (3,62 pk).

Wat wil je doen met F-387-FV?

infoverkopentools

Specificaties van de F-387-FV

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken F-387-FV, F–387–FV, F 387 FV (gespeld: Ferdinand Drie Acht Zeven Ferdinand Victor)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0788*03
Variant 5
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. op frame onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F387FV

14-10-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
14-10-2011 Eerste toelating
14-10-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,66 kW (3,62 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,66 kW (3,62 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum F-387-FV

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken F387FV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de F 387 FV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F387FV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (F387FV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-387-FV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F387FV uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 38-FFV-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FF-387-V, een Cpi Jr bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-387-FV, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–387–FV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-387-FV, een Aixam K2 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-387-FV, een zwarte Opel Astra Sports tourer+ personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-287-FV, een Santini San remo bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-487-FV, een Honda Monkey bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: F-377-FV, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: F-386-FV, een Znen Zn50qt-a bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-388-FV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-387-DV, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: F-387-GV, een Aixam 400 bromfiets uit 1999.
  10. Verandering op plek 6: F-387-FT, een Rover bikes Gt50 bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-387-FZ, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F387FV omdraait krijg je VF783F, een Mercedes-benz - bedrijfsauto uit 2008.

Meer kentekens met F, F en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8 en 7 in F387FV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-10-2011 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-169-VK: Sym Ad05w
  2. D-501-ZD: Piaggio C38
  3. D-619-XF: Luuko Retro 50
  4. D-957-LF: Lintex Ht50qt-29a
  5. D-976-KX: Aiyumo Young
  6. F-021-FV: Malaguti Centro
  7. F-132-FV: Aprilia Te
  8. F-173-KN: Aixam S8
  9. F-236-FV: Tomos Quadro E-start
  10. F-248-FV: Sachs bike Electra
  11. F-385-FR: Piaggio C80
  12. F-398-FT: Santini San remo
  13. F-473-FT: Super Cub
  14. F-494-FT: Lohas Kc-es-048
  15. F-494-FV: Tomos Quadro E-start
  16. F-509-FV: Agm V641
  17. F-513-FV: Agm V641
  18. F-519-FS: Piaggio C38
  19. F-560-FV: Peugeot Speedfight
  20. F-571-FB: Sym Hu05w
  21. F-644-FF: Sym N/a
  22. F-697-BN: Sym Xs50qt
  23. F-725-FV: Evader Ev100metro
  24. F-742-FS: Santini San remo
  25. F-824-FT: Aixam S8
  26. F-827-FL: Kymco Vitality
  27. F-829-FV: Peugeot Tweet
  28. F-930-FR: Peugeot Kisbee
  29. FT-598-J: Tomos A3
  30. FV-594-T: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.286 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.