F-861-NP F-864-NP

F-862-NP: Piaggio C44

F-862-NP Op deze pagina vind je alle informatie over F–862–NP, een Piaggio C44. Het is een snorfiets uit 2013. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-862-NP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-862-NP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken F-862-NP, F–862–NP, F 862 NP (gespeld: Ferdinand Acht Zes Twee Nico Pieter)
Type C44
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame by bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-06-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-06-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F862NP

25-06-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
25-06-2013 Eerste toelating
12-02-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Wielbasis 134 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 69 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3375 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum F-862-NP

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken F862NP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de F 862 NP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F862NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (F862NP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-862-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F862NP uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 86-FNP-2, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FN-862-P, een Piaggio Ciao Mix 45 km bromfiets uit 1997.
  3. Sidecode 10: F-862-NP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–862–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-862-NP, een blauwe Audi A1 Sportback personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-762-NP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  3. Verandering op plek 2: F-962-NP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: F-852-NP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-872-NP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 4: F-861-NP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: F-863-NP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 5: F-862-LP, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-862-PP, een Btc Milano bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-862-NN, een Xinix Touring bromfiets uit 2013.
  11. Verandering op plek 6: F-862-NR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F862NP omdraait krijg je PN268F, een zwarte Bmw 520d personenauto uit 2017.

Meer kentekens met F, N en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 6 en 2 in F862NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-06-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. D-134-TZ: Fosti Ft50qt-e.25
  2. D-626-ZV: Piaggio C38
  3. D-937-GL: Kymco Like
  4. F-010-PR: Peugeot Vivacity
  5. F-058-LD: Piaggio N/a
  6. F-085-PR: Killerbee Ht50qt-29a
  7. F-141-PH: Wangye Wy50qt-86
  8. F-181-PR: Santini San remo
  9. F-182-PP: Piaggio N/a
  10. F-184-LG: Tomos Luxe
  11. F-251-PR: Piaggio N/a
  12. F-259-PP: Agm Vx 50
  13. F-400-KV: Benzhou 25 sixties
  14. F-403-PP: Kymco People s
  15. F-414-NH: Agm Joy
  16. F-441-PR: Sym N/a
  17. F-456-PD: Sym Mio 50
  18. F-512-PN: Kymco Like
  19. F-521-LV: Piaggio N/a
  20. F-529-PB: Piaggio N/a
  21. F-656-PR: Agm V641
  22. F-683-PP: Iva Lux50
  23. F-729-NL: Piaggio N/a
  24. F-748-PB: Piaggio N/a
  25. F-783-NX: Piaggio N/a
  26. F-792-PL: Piaggio N/a
  27. F-846-PG: Sym Allo Gt
  28. F-915-PH: Piaggio N/a
  29. F-918-FN: Piaggio C38
  30. F-964-PJ: Peugeot Tweet

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.288 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C44 snorfietsen

3.833 Piaggio C44 snorfietsen
Bekijk Piaggio C44 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.