FG-853-N FG-858-N

FG-857-N: Piaggio C44

FG-857-N Op deze pagina vind je alle informatie over FG–857–N, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2007. Deze Piaggio rijdt op benzine.

Wat wil je doen met FG-857-N?

infoverkopentools

Specificaties van de FG-857-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken FG-857-N, FG–857–N, FG 857 N (gespeld: Ferdinand Gerard Acht Vijf Zeven Nico)
Type C44
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0788*00
Variant 5
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. op frame onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-03-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-03-2007 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de FG857N

08-03-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
08-03-2007 Eerste toelating
05-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 112 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,66 kW (3,62 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum FG-857-N

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken FG857N (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de FG 857 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FG857N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (FG857N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FG-857-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FG–857–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DG-857-N, een Ligier Js28fd bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: GG-857-N, een zwarte Opel Astra personenauto uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: FF-857-N, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FH-857-N, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: FG-757-N, een Derbi Senda Sm 50 af bromfiets uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: FG-957-N, een Tomos Pack r bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: FG-847-N, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: FG-867-N, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FG-856-N, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: FG-858-N, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FG-857-J, een Piaggio C32 bromfiets uit 2004.
  12. Verandering op plek 6: FG-857-P, een Black n roll S4800d bromfiets uit 2007.

Ezelsbruggetje

Om FG–857–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, G en N kun je de volgende woorden maken: afgaan en afgooien. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 5 en 7 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je FG857N omdraait krijg je N758GF, een grijze Polestar 2 personenauto uit 2021.

Meer kentekens met F, G en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 5 en 7 in FG857N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-03-2007 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 03-FVX-2: Piaggio C38
  2. DL-342-G: Piaggio C38
  3. DL-890-K: Peugeot Vivacity
  4. FB-707-Z: Peugeot Ludix
  5. FD-520-D: Peugeot Vivacity
  6. FF-652-N: Sym Hu05w
  7. FG-032-N: Tomos A3
  8. FG-057-P: Tomos Pack r
  9. FG-059-N: Yamaha Sa21
  10. FG-062-K: Kymco Agility50
  11. FG-088-P: Tomos A3
  12. FG-121-N: Sym Hu05w
  13. FG-163-G: Microcar Mc2
  14. FG-227-P: Peugeot Ludix
  15. FG-234-H: Piaggio C42
  16. FG-234-N: Peugeot Ludix
  17. FG-237-N: Derbi Sm x-trem
  18. FG-239-H: Piaggio C42
  19. FG-242-N: Sym Hu05w
  20. FG-258-L: Peugeot Ludix
  21. FG-308-N: Saxonette 529
  22. FG-378-N: Tomos A3
  23. FG-480-N: Kymco Agility50
  24. FG-619-K: Sym Ft05w
  25. FG-648-L: Tomos A3
  26. FG-649-L: Tomos A3
  27. FG-747-P: Io fahrzeuge produktions 1500 gt
  28. FG-764-L: Tomos A3
  29. FG-821-K: Baotian Bt49qt-9
  30. FG-951-L: Kymco Agility50

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.286 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.