Het kenteken van deze Piaggio C44 (FG957D) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | C44 |
Kenteken | FG-957-D, FG–957–D, FG 957 D (gespeld: Ferdinand Gerard Negen Vijf Zeven Dirk) |
Type | C44 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e11*2002/24*0128*03 |
Variant | 2 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat by motor |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-02-2007 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-06-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FG957D |
|
07-06-2005 | Eerste toelating |
02-02-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen |
Massa leeg voertuig | 105 kg |
Massa rijklaar | 111 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 295 kg |
Wielbasis | 134 cm |
Technische maximale massa voertuig | 295 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 2,60 kW (3,54 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,60 kW (3,54 pk) |
Geluidsniveau stationair | 76 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3500 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C44 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken FG957D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 07-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van FG957D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FG-957-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FG957D uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FG–957–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FG–957–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, G en D kun je de volgende woorden maken: afgod en afgooide. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 5 en 7 met dat woord te combineren.
Als je FG957D omdraait krijg je D759GF, een Spartamet (el.starter) bromfiets uit 1999.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 5 en 7 in FG957D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FGÂ 957Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: