FN-841-G FN-847-G

FN-846-G: Piaggio C44

FN-846-G Op deze pagina vind je alle informatie over FN–846–G, een ééncilinder Piaggio C44. Het is een brommer/scooter uit 2007. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met FN-846-G?

infoverkopentools

Specificaties van de FN-846-G

Het kenteken van deze Piaggio C44 (FN846G) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C44
Kenteken FN-846-G, FN–846–G, FN 846 G (gespeld: Ferdinand Nico Acht Vier Zes Gerard)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FN846G

09-11-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
09-11-2007 Eerste toelating
09-11-2007 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C44 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 105 kg
Massa rijklaar 111 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 266 kW (361 pk)
Retrofitroetfilter Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C44 opvragen

Bijwerkdatum FN-846-G

De gegevens van deze Piaggio C44 met kenteken FN846G (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 19-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C44?

Schadeverleden van de FN 846 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FN846G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C44 (FN846G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FN-846-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FN846G uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 84-FNG-6, een Zundapp - bromfiets uit 1967.
  2. Sidecode 9: FN-846-G, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-846-NG, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FN–846–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DN-846-G, een Puch Maxi bromfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 1: GN-846-G, een rode Honda Civic 5dr personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FL-846-G, een Malaguti Phantom Lc bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FP-846-G, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FN-746-G, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: FN-946-G, een Zhongneng Zn50qt-e bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: FN-826-G, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: FN-856-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FN-845-G, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: FN-847-G, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FN-846-F, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: FN-846-H, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2008.

Ezelsbruggetje

Om FN–846–G makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, N en G kun je de volgende woorden maken: feng, Fong, Fung en fungi. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 4 en 6 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je FN846G omdraait krijg je G648NF, een zwarte Mercedes-benz Glc 200 personenauto uit 2019.

Meer kentekens met F, N en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 4 en 6 in FN846G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-11-2007 (bijna 18 jaar geleden):
  1. 44-FSH-1: Cpi Supermoto
  2. 49-DXK-5: Tomos Revival Ts(two seater)
  3. 50-DKK-8: Gilera C46
  4. 61-FZH-1: Peugeot Vivacity
  5. 67-FVP-8: Yamaha Sa14
  6. DD-677-G: Sym G5j
  7. FK-078-K: Kymco S1
  8. FL-130-R: Kymco Agility 50
  9. FL-585-N: Piaggio C38
  10. FL-704-H: Sym Hu05w
  11. FL-705-S: Unilli Ax-50
  12. FL-750-V: Fosti Ft50qt-e.25
  13. FL-775-Z: Tomos A3
  14. FN-016-G: Piaggio C38
  15. FN-052-J: Piaggio C25
  16. FN-054-H: Yiying Dolcevita 50
  17. FN-055-J: Piaggio C25
  18. FN-107-J: Piaggio C80
  19. FN-226-D: Piaggio C38
  20. FN-297-J: Cpi Gtr
  21. FN-349-H: Evader Ev100s
  22. FN-385-D: Baotian Bt49qt-11
  23. FN-402-J: Peugeot Ludix
  24. FN-420-J: Derbi Senda Sm
  25. FN-424-J: Derbi Senda Sm
  26. FN-482-G: Yamaha Yn50
  27. FN-755-H: Tomos A3
  28. FN-779-H: Tasso C2d
  29. FN-835-G: Piaggio C25
  30. FN-988-H: Ligier Xtoo Max

Meer Piaggio C44 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C44 bromfietsen

7.286 Piaggio C44 bromfietsen
Bekijk Piaggio C44 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.