DXT-46-G DXT-48-G

DXT-47-G: Piaggio C7 e1

DXT-47-G Op deze pagina vind je alle informatie over DXT–47–G, een Piaggio C7 e1. Het is een brommer/scooter uit 1966. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DXT-47-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DXT-47-G

Het kenteken van deze Piaggio C7 e1 (DXT47G) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C7 e1
Kenteken DXT-47-G, DXT–47–G, DXT 47 G (gespeld: Dirk Xantippe Theodoor Vier Zeven Gerard)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-09-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-02-2020 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-02-1966 (bijna 60 jaar geleden)

Tijdlijn van de DXT47G

28-02-1966 Eerste toelating
10-02-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
19-09-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C7 e1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 38 kg
Massa rijklaar 45 kg
Wielbasis 100 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen

Bijwerkdatum DXT-47-G

De gegevens van deze Piaggio C7 e1 met kenteken DXT47G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 10-11-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C7 e1?

Schadeverleden van de DXT 47 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1966? Of wil je de gedetailleerde waarde van DXT47G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C7 e1 (DXT47G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DXT-47-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DXT–47–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GXT-47-G, een groene Nissan Qashqai personenauto uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DVT-47-G, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: DZT-47-G, een Super soco N/a bromfiets uit 2021.
  4. Verandering op plek 3: DXS-47-G, een La souris Sourini S bromfiets uit 2020.
  5. Verandering op plek 3: DXV-47-G, een Aprilia Sr 50 bromfiets uit 2020.
  6. Verandering op plek 4: DXT-37-G, een Btc Cruise bromfiets uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: DXT-57-G, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.
  8. Verandering op plek 5: DXT-46-G, een Btc Riva bromfiets uit 2020.
  9. Verandering op plek 5: DXT-48-G, een Rieju N/a bromfiets uit 2020.
  10. Verandering op plek 6: DXT-47-F, een Sym X'pro bromfiets uit 2020.
  11. Verandering op plek 6: DXT-47-H, een Stromer N/a bromfiets uit 2020.

Meer kentekens met D, X, T en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X, T en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in DXT47G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXTG-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-02-1966 (bijna 60 jaar geleden):
  1. D-028-GJ: Solex Oto
  2. D-317-FB: Solex Oto
  3. D-428-HL: Velosolex S3800
  4. D-452-XX: Solex 800
  5. D-477-XX: Velosolex S3800
  6. D-572-NS: Solex Oto
  7. D-732-LX: Solex S3800
  8. D-871-GD: Solex Oto
  9. D-937-SL: D.k.w. Hummel De luxe
  10. DDP-57-K: Solex 3300
  11. DL-824-L: Solex Solex-oto (1001)
  12. DLV-79-L: Zundapp 515
  13. DN-604-T: Solex 3300
  14. DRD-41-S: Honda C320 S.type i
  15. DRD-45-K: Gazelle Hmc 707
  16. DRV-22-T: Solex Solex-oto (1001)
  17. DRV-53-K: Honda Moped C 310/1
  18. DTR-97-D: Batavus Super sport
  19. F-026-XB: Solex Solex-oto (1001)
  20. F-299-DF: Berini Ve
  21. F-545-GR: Puch Vs50l
  22. FF-318-L: Kaptein mobylette S10b (av-42)
  23. FG-167-N: Solex Solex-oto (1001)
  24. FP-025-F: Solex 3300
  25. FRH-70-N: Zundapp 515-006 (combinette)
  26. FRH-75-K: Simson Schwalbe
  27. FST-43-L: Honda C110d
  28. FX-877-V: Solex Solex-oto
  29. FZ-718-H: Solex Solex-oto

Meer Piaggio C7 e1 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C7 e1 bromfietsen

47 Piaggio C7 e1 bromfietsen
Bekijk Piaggio C7 e1 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.