Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C7 e1 |
Kenteken | FNT-46-N, FNT–46–N, FNT 46 N (gespeld: Ferdinand Nico Theodoor Vier Zes Nico) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1969 (ruim 56 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 20-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de FNT46N |
|
30-06-1969 | Eerste toelating |
20-01-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
23-01-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-01-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
Massa leeg voertuig | 38 kg |
Massa rijklaar | 45 kg |
Wielbasis | 100 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,10 kW (1,50 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C7 e1 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C7 e1 met kenteken FNT46N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1969? Of wil je de gedetailleerde waarde van FNT46N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FNT-46-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FNT46N uit 1969 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FNT–46–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FNT–46–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, N, T en N kun je de volgende woorden maken: fanaten, finetune, finten, Fontaine, Fonteijn, fontein, Fonteine, Fontijn en Fontijne. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N, T en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in FNT46N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNTN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FNTÂ 46Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: