06-DSP-2 12-DSP-2

08-DSP-2: Piaggio C80

08-DSP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 08–DSP–2, een ééncilinder Piaggio C80. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 1,80 kW (2,45 pk).

Wat wil je doen met 08-DSP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 08-DSP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C80
Kenteken 08-DSP-2, 08–DSP–2, 08 DSP 2 (gespeld: Nul Acht Dirk Simon Pieter Twee)
Type C80
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0164*00
Variant 21
Europese voertuigcategorie L2
Plaats chassisnummer r. tegen wand onder voorzitting
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 08DSP2

06-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
06-02-2006 Eerste toelating
26-07-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C80 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 247 kg
Massa rijklaar 260 kg
Toegestane maximum massa voertuig 510 kg
Wielbasis 159 cm
Technische maximale massa voertuig 510 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,80 kW (2,45 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,80 kW (2,45 pk)
Geluidsniveau stationair 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 38 km/u
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Bijwerkdatum 08-DSP-2

De gegevens van deze Piaggio C80 met kenteken 08DSP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C80?

Schadeverleden van de 08 DSP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 08DSP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C80 (08DSP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 08-DSP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 08DSP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 08-DSP-2, een Piaggio C80 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-082-P, een Benelli T50lux bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-082-SP, een Kymco People s bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 08–DSP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 38-DSP-2, een Rieju Rr bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 2: 06-DSP-2, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 09-DSP-2, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: 08-BSP-2, een Vdl Futura Fhd2-148/330 bus uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: 08-FSP-2, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 08-DRP-2, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 08-DTP-2, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 08-DSN-2, een Tgb Bh1 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: 08-DSR-2, een Kymco B1 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 08-DSP-1, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: 08-DSP-3, een Sparta Met bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 8 en 2 in 08DSP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-02-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 06-DTN-3: Rieju Rr
  2. 11-DTL-1: Gilera C46
  3. 13-DTL-1: Piaggio C25
  4. 16-DNS-9: Sym Jet 50
  5. 16-DTB-1: Tomos Youngst r
  6. 16-DTN-3: Tomos A3
  7. 22-DTK-9: Cpi Jr
  8. 24-DTH-1: Aprilia Vf
  9. 26-DNZ-4: Sym Jet 50
  10. 30-DTH-4: Generic B05
  11. 40-DTK-9: Peugeot Ludix
  12. 41-DTK-9: Peugeot Ludix
  13. 42-DTF-7: Tgb Bh1
  14. 47-DKX-2: Aprilia Tf
  15. 49-DTK-9: Peugeot Vivacity
  16. 49-FPD-7: Piaggio C38
  17. 53-DTL-1: Kymco Agility50
  18. 54-DSX-7: Peugeot Vivacity
  19. 55-DSV-5: Yamaha Cs50z
  20. 55-DTL-1: Ligier Js28fd
  21. 56-DTD-3: Piaggio C38
  22. 57-DSZ-9: Aprilia Te
  23. 57-DTK-9: Aixam Mega Multitruck
  24. 67-DSF-5: Tomos Youngst r
  25. 67-DTN-3: Piaggio C38
  26. 68-DTK-9: Yamaha Sa14
  27. 76-DSV-5: Piaggio C25
  28. 89-DTD-2: Yamaha Sa21
  29. 97-DTH-4: Piaggio C31
  30. 98-DKX-2: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C80 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C80 bromfietsen

762 Piaggio C80 bromfietsen
Bekijk Piaggio C80 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.