12-DSP-2 15-DSP-2

13-DSP-2: Piaggio C80

13-DSP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 13–DSP–2, een ééncilinder Piaggio C80. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 1,80 kW (2,45 pk).

Wat wil je doen met 13-DSP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 13-DSP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C80
Kenteken 13-DSP-2, 13–DSP–2, 13 DSP 2 (gespeld: Één Drie Dirk Simon Pieter Twee)
Type C80
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0164*00
Variant 21
Europese voertuigcategorie L2
Plaats chassisnummer r. tegen wand onder voorzitting
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 13DSP2

24-01-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
24-01-2006 Eerste toelating
22-01-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
20-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
28-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C80 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 253 kg
Massa rijklaar 260 kg
Toegestane maximum massa voertuig 510 kg
Wielbasis 159 cm
Technische maximale massa voertuig 510 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,80 kW (2,45 pk)
Geluidsniveau stationair 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 38 km/u
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Bijwerkdatum 13-DSP-2

De gegevens van deze Piaggio C80 met kenteken 13DSP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C80?

Schadeverleden van de 13 DSP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 13DSP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C80 (13DSP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 13-DSP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 13DSP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 13-DSP-2, een Piaggio C80 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-132-P, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-132-SP, een Agm V641 bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 13–DSP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 03-DSP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  2. Verandering op plek 1: 33-DSP-2, een Derbi Dfw 50 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 12-DSP-2, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: 14-DSP-2, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 13-BSP-2, een Volvo Fh 42 b3 500 bedrijfsauto uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: 13-GSP-2, een blauwe Bmw 3er Reihe personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 13-DRP-2, een Yamaha Neo S bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 13-DVP-2, een Kymco Filly 50 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 13-DSN-2, een Tgb Bh1 bromfiets uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: 13-DSR-2, een Batavus - bromfiets uit 1977.
  11. Verandering op plek 6: 13-DSP-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 13-DSP-3, een Saxonette 529 bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 3 en 2 in 13DSP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-01-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 07-DBP-3: Sym Hu05w
  2. 07-DSF-6: Kymco Agility50
  3. 07-DSR-5: Piaggio C38
  4. 08-DBK-4: Yamaha Sa21
  5. 08-DSJ-1: Peugeot Vivacity
  6. 09-DSP-2: Piaggio C25
  7. 16-DPX-5: Yamaha Sa21
  8. 19-DRN-7: Aixam Aixam
  9. 22-DSR-4: Tomos A3
  10. 24-DSN-1: Tomos Youngst r
  11. 30-DBG-2: Peugeot Vivacity
  12. 31-DBP-3: Sym G5j
  13. 42-DSR-5: Tgb Bh1
  14. 46-DFX-7: Peugeot Ludix
  15. 51-DSP-2: Kymco Agility50
  16. 60-DHJ-1: Kymco Agility50
  17. 60-DPV-5: Peugeot Ludix
  18. 63-DSN-1: Piaggio C31
  19. 72-DSP-1: Tomos A3
  20. 72-FKT-7: Piaggio C44
  21. 74-DSK-7: Tomos A3
  22. 78-DSJ-1: Piaggio C38
  23. 87-DSP-1: Yamaha Sa14
  24. 89-DSR-4: Yamaha Cs50m
  25. 90-DLF-6: Baotian Bt49qt-3
  26. 93-DRG-2: Sym Hu05w
  27. 94-DXJ-9: Peugeot Ludix
  28. 99-DDZ-2: Sym Jet 50
  29. DRR-85-V: Peugeot Fight

Meer Piaggio C80 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C80 bromfietsen

762 Piaggio C80 bromfietsen
Bekijk Piaggio C80 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.