FP-941-G FP-944-G

FP-942-G: Piaggio C80

FP-942-G Op deze pagina vind je alle informatie over FP–942–G, een ééncilinder Piaggio C80. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 1,80 kW (2,45 pk).

Wat wil je doen met FP-942-G?

infoverkopentools

Specificaties van de FP-942-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C80
Kenteken FP-942-G, FP–942–G, FP 942 G (gespeld: Ferdinand Pieter Negen Vier Twee Gerard)
Type C80
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0164*00
Variant 21
Europese voertuigcategorie L2
Plaats chassisnummer r. tegen wand onder voorzitting
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-03-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FP942G

07-02-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
07-02-2008 Eerste toelating
28-03-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C80 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 247 kg
Massa rijklaar 260 kg
Toegestane maximum massa voertuig 510 kg
Wielbasis 159 cm
Technische maximale massa voertuig 510 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,80 kW (2,45 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,80 kW (2,45 pk)
Geluidsniveau stationair 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 38 km/u
Aantal wielen 3
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C80 opvragen

Bijwerkdatum FP-942-G

De gegevens van deze Piaggio C80 met kenteken FP942G (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C80?

Schadeverleden van de FP 942 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FP942G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C80 (FP942G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FP-942-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FP942G uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 94-FPG-2, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FP-942-G, een Piaggio C80 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-942-PG, een Gerroe Star bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FP–942–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DP-942-G, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GP-942-G, een grijze Volvo V70 personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FK-942-G, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: FS-942-G, een Peugeot Fight bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FP-842-G, een Gamax Spillo bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: FP-932-G, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FP-952-G, een Peugeot Fight bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: FP-941-G, een Gilera C46 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FP-944-G, een Peugeot Fight bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: FP-942-F, een Greenbike Greenbike bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FP-942-H, een Tomos Sport R bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FP942G omdraait krijg je G249PF, een grijze Tesla Model 3 personenauto uit 2019.

Meer kentekens met F, P en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 4 en 2 in FP942G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. 89-FDH-4: Cpi Jr
  2. FH-298-G: Peugeot Vivacity
  3. FJ-794-X: Piaggio C25
  4. FJ-931-G: Tomos Revival Ts(two seater)
  5. FK-360-Z: Yamaha Yn50
  6. FK-809-P: Peugeot Ludix
  7. FL-188-J: Keeway F-act
  8. FL-223-F: Piaggio C25
  9. FL-224-K: Sym Hu05w
  10. FL-500-T: Piaggio C44
  11. FL-697-J: Cpi Jr
  12. FN-252-S: Piaggio C44
  13. FN-625-Z: Baotian Bt49qt-11
  14. FN-689-Z: Peugeot Fb50qt-6a
  15. FN-772-J: Kymco Super8 50
  16. FP-028-N: Kymco Agility 50
  17. FP-059-L: Kymco Agility 50
  18. FP-143-N: Tomos A3
  19. FP-185-N: Tomos A3
  20. FP-239-L: Piaggio C44
  21. FP-242-B: Kymco Agility 50
  22. FP-243-N: Peugeot Fight
  23. FP-278-N: Sym Hu05w
  24. FP-281-G: Yamaha Tzr50
  25. FP-299-L: Tomos A3
  26. FP-309-L: Benzhou Yy50qt-15
  27. FP-533-N: Kymco Agility 50
  28. FP-800-K: Fosti Ft50qt-e.25
  29. FP-839-L: Keeway F-act
  30. FP-897-N: Baotian Bt49qt-9

Meer Piaggio C80 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C80 bromfietsen

762 Piaggio C80 bromfietsen
Bekijk Piaggio C80 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.