Het kenteken van deze Piaggio Ciao P (48DBT6) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Ciao |
Type | P |
Kenteken | 48-DBT-6, 48–DBT–6, 48 DBT 6 (gespeld: Vier Acht Dirk Bernard Theodoor Zes) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ciao P opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-09-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 48DBT6 |
|
31-12-1987 | Eerste toelating |
17-09-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-10-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-01-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Ciao P opvragen |
Massa leeg voertuig | 40 kg |
Massa rijklaar | 47 kg |
Wielbasis | 102 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ciao P opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ciao P opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ciao P opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ciao P opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ciao P opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Ciao P met kenteken 48DBT6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 09-01-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 48DBT6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 48-DBT-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 48DBT6 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 48–DBT–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 48–DBT–6 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en T kun je de volgende woorden maken: dabt, debat, debet, debiet, debuut, diabeet, doubt en dubt. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 8 en 6 met dat woord te combineren.
Als je 48DBT6 omdraait krijg je 6TBD84, een witte Suzuki Alto personenauto uit 2014.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 8 en 6 in 48DBT6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 48Â DBTÂ 6, gebruik dan onderstaande zoekbox: