DBD-46-L DBD-48-L

DBD-47-L: Piaggio N/a

DBD-47-L Op deze pagina vind je alle informatie over DBD–47–L, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBD-47-L?

infoverkopentools

Specificaties van de DBD-47-L

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBD-47-L, DBD–47–L, DBD 47 L (gespeld: Dirk Bernard Dirk Vier Zeven Lodewijk)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBD47L

01-04-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
01-04-2015 Eerste toelating
01-04-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBD-47-L

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBD47L (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBD 47 L

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBD47L weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBD47L)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBD-47-L. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBD47L uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 47-DB-DL, een zwarte Bmw 325i Cabriolet e2 personenauto uit 1993.
  2. Sidecode 11: DBD-47-L, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBD–47–L één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBD-47-L, een Djjd Cashmere bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDD-47-L, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBB-47-L, een Killerbee Torino bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBF-47-L, een Ligier Js50 Dci bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 4: DBD-37-L, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBD-57-L, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBD-46-L, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBD-48-L, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBD-47-K, een Aixam S8 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBD-47-N, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, B, D en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, D en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in DBD47L vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBDL-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-04-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-55-T: Znen Zn50qt-11b
  2. DBG-48-V: Sym Allo
  3. DBG-72-D: Sym N/a
  4. DBH-23-L: Emco Novantic
  5. DBH-30-J: Yamaha Yn50fu
  6. DBH-35-L: Piaggio Vespa Sprint
  7. DBH-92-B: Tomos Luxe E-start
  8. DBJ-70-V: Sym Mio 50
  9. DBK-02-L: Piaggio Vespa Sprint
  10. DBK-05-B: Peugeot Kisbee
  11. DBK-51-V: Kymco Agility 50
  12. DBK-54-V: Peugeot Kisbee
  13. DBK-58-R: Agm Vx 50
  14. DBK-71-X: Sym Mio 50
  15. DBK-78-X: Tomos Quadro E-start
  16. DBK-84-V: Sparta Ion e-speed
  17. DBK-85-R: Agm Vx 50
  18. DBK-89-V: Piaggio Vespa Sprint
  19. DBL-02-S: Sparta Ion e-speed
  20. DBL-07-B: Kymco Vp50
  21. DBL-09-J: Goe Lv002-1
  22. DBL-57-K: Kymco Agility 50
  23. DBL-73-F: Kymco Vp50
  24. DBL-77-B: Piaggio Vespa Primavera
  25. DBL-87-K: Kymco Agility 50
  26. DBL-89-R: Sparta Ion e-speed
  27. DBL-91-D: Piaggio Vespa Sprint
  28. F-134-DK: Tomos N/a
  29. F-155-GD: Wangye Romantic
  30. F-341-XS: Turbho Rl-50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.432 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.