DBF-31-P DBF-33-P

DBF-32-P: Piaggio N/a

DBF-32-P Op deze pagina vind je alle informatie over DBF–32–P, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBF-32-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DBF-32-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBF-32-P, DBF–32–P, DBF 32 P (gespeld: Dirk Bernard Ferdinand Drie Twee Pieter)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-06-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBF32P

21-02-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
21-02-2015 Eerste toelating
06-06-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBF-32-P

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBF32P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBF 32 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBF32P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBF32P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBF-32-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBF32P uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 32-DB-FP, een blauwe Volkswagen Polo personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBF-32-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBF–32–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBF-32-P, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDF-32-P, een Berini Iva lux50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBD-32-P, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBG-32-P, een Aprilia N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBF-22-P, een Motobi Pesaro bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBF-42-P, een Kymco Like bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBF-31-P, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBF-33-P, een Kymco Like bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBF-32-N, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBF-32-R, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in DBF32P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBFP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-02-2015 (bijna 11 jaar geleden):
  1. D-834-KX: Peugeot Vivacity
  2. DBB-01-J: Sparta Ion e-speed
  3. DBB-02-J: Sparta Ion e-speed
  4. DBB-48-T: Sparta Ion e-speed
  5. DBD-32-Z: Sym Symphony St
  6. DBD-57-Z: Riese und mueller Cruiser
  7. DBD-71-S: Piaggio N/a
  8. DBF-11-N: Yiying Light 50
  9. DBF-12-R: Piaggio Vespa Primavera
  10. DBF-18-P: Kymco Agility 50
  11. DBF-22-J: Yiying Light 50
  12. DBF-26-B: Agm Vx 50
  13. DBF-28-P: Kymco New sento
  14. DBF-32-R: Peugeot Tweet
  15. DBF-44-S: Kymco People s
  16. DBF-56-S: Sparta Bosch e-speed
  17. DBF-68-N: Sym N/a
  18. DBF-84-T: Kymco Sento
  19. DBF-87-J: Piaggio N/a
  20. DBF-90-L: Piaggio N/a
  21. DBF-97-R: Kymco Agility 16+50
  22. F-109-ZN: Piaggio N/a
  23. F-225-ZZ: Kymco Agility 50
  24. F-233-LT: Sym Av05w
  25. F-240-XK: Piaggio N/a
  26. F-307-XV: Piaggio Vespa Sprint
  27. F-413-LK: Piaggio C38
  28. F-448-PL: Piaggio N/a
  29. F-668-TX: Kymco Like
  30. F-708-ZR: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.