Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | DBG-37-T, DBG–37–T, DBG 37 T (gespeld: Dirk Bernard Gerard Drie Zeven Theodoor) |
Type | C25 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2002/24*0551*11 |
Variant | D |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat v. motor |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-01-2025 (ruim 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-04-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-04-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DBG37T |
|
07-04-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-04-2015 | Eerste toelating |
24-06-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-08-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-09-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
11-03-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-03-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
20-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
05-01-2025 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-01-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 245 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 245 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,62 kW (2,20 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,62 kW (2,20 pk) |
Geluidsniveau stationair | 73 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2750 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBG37T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBG37T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DBG-37-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBG–37–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DBG–37–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B, G en T kun je debugt maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 7 met debugt te combineren.
Als je DBG37T omdraait krijg je T73GBD, een Volvo L90h2 mobiele machine uit 2024.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in DBG37T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBGT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DBGÂ 37Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: