DBK-33-T DBK-35-T

DBK-34-T: Piaggio N/a

DBK-34-T Op deze pagina vind je alle informatie over DBK–34–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DBK-34-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DBK-34-T

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DBK34T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBK-34-T, DBK–34–T, DBK 34 T (gespeld: Dirk Bernard Karel Drie Vier Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBK34T

28-03-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
28-03-2015 Eerste toelating
28-04-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBK-34-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBK34T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 04-05-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBK 34 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBK34T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBK34T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBK-34-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBK34T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 34-DB-KT, een groene Volkswagen Polo Diesel 47 kw personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBK-34-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBK–34–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBK-34-T, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDK-34-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 3: DBJ-34-T, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBL-34-T, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBK-24-T, een Kymco Like bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBK-44-T, een Derbi Senda R 50 af bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBK-33-T, een Kymco People s bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBK-35-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBK-34-S, een Berini Grande bella bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBK-34-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in DBK34T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBKT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-384-KS: Baotian Bt49qt-21
  2. D-659-HH: Znen Zn50qt-hs
  3. DBG-08-Z: Yamaha Yn50fu
  4. DBG-19-R: Vom Bella milano
  5. DBG-50-L: Piaggio N/a
  6. DBH-88-X: Kymco People s
  7. DBJ-06-Z: Piaggio N/a
  8. DBJ-27-G: Sym Allo
  9. DBJ-51-H: Sparta Bosch e-speed
  10. DBJ-70-H: Piaggio N/a
  11. DBK-13-J: Peugeot Vclic
  12. DBK-13-T: Sym Fiddle
  13. DBK-18-X: Yamaha Ns50n
  14. DBK-54-J: Turbho Rl-50
  15. DBK-55-T: Piaggio N/a
  16. DBK-56-H: Agm Joy
  17. DBK-67-S: Piaggio Vespa Sprint
  18. DBK-73-S: La souris Grande retro
  19. DBK-86-S: Peugeot Tweet
  20. DBL-07-G: Btc Riva
  21. DBL-18-B: Kymco Agility 50
  22. DBL-25-D: Berini Aiyumo young
  23. F-152-NK: Sym Xs50qt
  24. F-230-VK: Sym Mio 50
  25. F-357-VD: Kymco People s
  26. F-481-TT: Sparta E-speed
  27. F-611-HP: Sym N/a
  28. F-917-XS: Agm V641
  29. F-925-SK: Piaggio N/a
  30. FGK-85-H: Yamaha Yn50ft

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.