DBK-41-K DBK-46-K

DBK-45-K: Piaggio N/a

DBK-45-K Op deze pagina vind je alle informatie over DBK–45–K, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DBK-45-K?

infoverkopentools

Specificaties van de DBK-45-K

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DBK45K) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBK-45-K, DBK–45–K, DBK 45 K (gespeld: Dirk Bernard Karel Vier Vijf Karel)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-08-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBK45K

09-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
09-05-2015 Eerste toelating
02-08-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBK-45-K

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBK45K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBK 45 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBK45K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBK45K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBK-45-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBK45K uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 45-DB-KK, een groene Toyota Corolla personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBK-45-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBK–45–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBK-45-K, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDK-45-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBJ-45-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBL-45-K, een Killerbee Torino bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBK-35-K, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DBK-55-K, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBK-44-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBK-46-K, een Sparta Met bromfiets uit 1987.
  9. Verandering op plek 6: DBK-45-J, een Znen Zn50qt-h bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBK-45-L, een Riese und mueller Cruiser bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, K en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, K en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 5 in DBK45K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBKK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-28-S: Kymco Vp50
  2. DBD-72-N: Piaggio Vespa Primavera
  3. DBG-06-G: Iva Lux50
  4. DBL-77-Z: Piaggio Vespa Sprint
  5. DBP-32-N: Piaggio Vespa Sprint
  6. DBP-76-J: Piaggio Vespa Sprint
  7. DBR-07-R: Xinling N/a
  8. DBS-02-R: Sym Mio 50
  9. DBS-20-Z: Kymco Agility 50
  10. DBS-80-X: Kymco Sento
  11. DBT-09-H: Sym Symphony St
  12. DBT-14-R: Agm Vx 50
  13. DBT-35-R: Btc Riva
  14. DBT-67-T: Kymco Vp50
  15. DBT-73-K: Znen Zn50qt-hs
  16. DBT-79-R: Peugeot Speedfight
  17. DBT-79-T: Yiying Classic 50
  18. DBT-86-L: Znen Zn50qt-32
  19. DBV-04-F: La souris Vespelini S
  20. DBV-17-F: La souris City
  21. F-048-ZP: Peugeot Tweet
  22. F-302-XD: Piaggio Vespa Sprint
  23. F-338-XJ: Piaggio N/a
  24. F-365-PN: Znen Zn50qt-27
  25. F-414-XN: Sym Mio 50
  26. F-441-ZS: Sym Fiddle Ii
  27. F-665-VL: Sym Xs50qt
  28. F-678-ZK: Btc Riva
  29. F-822-ZT: Tomos Standard
  30. F-998-ZS: Sym Allo

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.432 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.