DBK-53-G DBK-55-G

DBK-54-G: Piaggio N/a

DBK-54-G Op deze pagina vind je alle informatie over DBK–54–G, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBK-54-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DBK-54-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBK-54-G, DBK–54–G, DBK 54 G (gespeld: Dirk Bernard Karel Vijf Vier Gerard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBK54G

28-03-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
28-03-2015 Eerste toelating
28-03-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBK-54-G

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBK54G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBK 54 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBK54G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBK54G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBK-54-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBK54G uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 54-DB-KG, een grijze Honda Civic 3dr personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBK-54-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBK–54–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBK-54-G, een Gts E-lectric bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDK-54-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBJ-54-G, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBL-54-G, een Sfm gmbh Saxonette bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBK-44-G, een Kymco People s bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBK-64-G, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBK-53-G, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBK-55-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBK-54-F, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBK-54-H, een Riese und mueller Cruiser bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, K en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 4 in DBK54G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBKG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-03-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBB-37-B: Nimoto Ceo 50
  2. DBF-09-B: Kymco People s
  3. DBF-90-J: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBG-08-Z: Yamaha Yn50fu
  5. DBG-33-D: Senzo Grace
  6. DBG-69-R: Sym Xs50qt
  7. DBH-26-G: Piaggio Vespa Primavera
  8. DBH-50-P: Kymco Sento
  9. DBH-62-Z: Piaggio N/a
  10. DBH-97-B: Tomos Luxe E-start
  11. DBJ-31-V: Sym N/a
  12. DBJ-70-H: Piaggio N/a
  13. DBJ-93-N: Kymco Like
  14. DBK-11-N: Sym Fiddle Ii
  15. DBK-13-T: Sym Fiddle
  16. DBK-22-J: Sym Fiddle Ii
  17. DBK-34-T: Piaggio N/a
  18. DBK-39-J: Sym Allo
  19. DBK-61-H: Scomadi Turismo leggera 50
  20. DBK-67-S: Piaggio Vespa Sprint
  21. DBL-81-B: Kymco Agility 16+50
  22. F-051-VR: Agm V641
  23. F-187-NN: Turbho Rb-50
  24. F-215-ZH: Kymco Agility 50
  25. F-232-XV: Piaggio Vespa Sprint
  26. F-316-ZD: Kymco Agility 16+50
  27. F-526-SF: Piaggio N/a
  28. F-578-ZP: Turbho Rl-50
  29. F-756-XB: Baotian Bt49qt-9d1
  30. F-761-XK: Piaggio Vespa Sprint

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.347 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.430 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.240 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.