DBP-27-R DBP-31-R

DBP-29-R: Piaggio N/a

DBP-29-R Op deze pagina vind je alle informatie over DBP–29–R, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBP-29-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DBP-29-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBP-29-R, DBP–29–R, DBP 29 R (gespeld: Dirk Bernard Pieter Twee Negen Rudolf)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-07-2025 (ruim 2 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBP29R

04-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
04-06-2015 Eerste toelating
20-03-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
30-10-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
04-01-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
05-07-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBP-29-R

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBP29R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 24-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBP 29 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBP29R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBP29R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBP-29-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBP29R uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 29-DB-PR, een blauwe Volkswagen Polo-classic Sedan 55 kw personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBP-29-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBP–29–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBP-29-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDP-29-R, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBN-29-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBR-29-R, een Xinling N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBP-19-R, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBP-39-R, een Senzo Zn50qt-30a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBP-28-R, een Agm V641 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBP-29-P, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBP-29-S, een Sym Symphony St bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, B, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 9 in DBP29R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBPR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-06-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBF-31-L: La souris Vespelini S
  2. DBF-50-P: Turbho Rm-50
  3. DBK-33-R: Agm Vx 50
  4. DBN-36-K: Piaggio Vespa Primavera
  5. DBP-01-B: Kymco Agility 50
  6. DBV-31-V: Kymco Like
  7. DBV-45-P: V1 sports Xg1500dq
  8. DBZ-11-H: Btc Riva
  9. DBZ-28-X: La souris Grande retro
  10. DBZ-47-R: Kymco Vp50
  11. DBZ-66-F: Piaggio Vespa Sprint
  12. DDB-06-J: Turbho Rl-50
  13. DDB-07-S: La souris Vespelini S
  14. DDB-09-P: Btc Riva
  15. DDB-14-K: Kymco Vp50
  16. DDB-21-H: Peugeot Vclic
  17. DDB-31-N: Diamant N/a
  18. DDB-33-N: Diamant N/a
  19. DDB-62-N: Diamant N/a
  20. DDB-77-J: Kymco New grand dink
  21. DDB-81-B: Nimoto Ceo 50
  22. DDB-92-G: Sym N/a
  23. DLH-77-H: Kymco Agility Fr50
  24. F-251-XV: Piaggio N/a
  25. F-383-VV: Peugeot Tweet
  26. F-421-SN: Sym Xs50qt
  27. F-434-ZG: Piaggio Vespa Sprint
  28. F-449-NH: Peugeot Vivacity
  29. F-800-VZ: Piaggio N/a
  30. F-982-GJ: Xinsilu Tde57z-a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.