DBR-24-B DBR-28-B

DBR-27-B: Piaggio N/a

DBR-27-B Op deze pagina vind je alle informatie over DBR–27–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBR-27-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DBR-27-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBR-27-B, DBR–27–B, DBR 27 B (gespeld: Dirk Bernard Rudolf Twee Zeven Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-11-2024 (ruim 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 22-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBR27B

06-07-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2015 Eerste toelating
06-08-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
09-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
16-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
11-11-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
22-08-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
17-11-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
22-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBR-27-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBR27B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBR 27 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBR27B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBR27B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBR-27-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBR27B uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 27-DB-RB, een groene Renault Megane break 1.6 16v personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBR-27-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBR–27–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBR-27-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDR-27-B, een Vespa 50 Special bromfiets uit 1978.
  3. Verandering op plek 3: DBP-27-B, een Znen Zn50qt-b bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBS-27-B, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBR-17-B, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBR-37-B, een Gazelle Impulse speed bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBR-26-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBR-28-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DBR-27-D, een Agm Ape 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, R en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, R en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in DBR27B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBRB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-280-TK: Skyteam 04
  2. DBJ-38-S: Znen Zn50qt-e.25
  3. DBR-46-R: Xinling N/a
  4. DBS-28-F: Yiying Classic 50
  5. DBZ-69-V: Peugeot Tweet
  6. DDF-58-G: Sym Fiddle
  7. DDF-89-Z: Agm Star 50
  8. DDG-21-X: Bye bike One+
  9. DDG-42-J: Piaggio N/a
  10. DDG-65-L: Piaggio N/a
  11. DDH-01-R: Piaggio Vespa Sprint
  12. DDH-24-R: Btc Btc
  13. DDH-46-T: Kymco Agility 50
  14. DDJ-03-F: Govecs N/a
  15. DDJ-27-S: Btc Light 50
  16. DDJ-31-P: Piaggio N/a
  17. DDJ-38-V: Btc City
  18. DDJ-40-V: Btc City
  19. DDJ-47-Z: Agm Vx 50
  20. DDJ-78-D: Turbho Rm-50
  21. DDJ-87-G: Lingben Lb50qt-40.25
  22. DDK-12-B: Agm Vx 50
  23. DDK-12-F: Sym Fiddle
  24. DDK-21-N: Kalkhoff Endeaver
  25. DDK-68-F: Piaggio N/a
  26. DPV-81-X: Piaggio Vespa Primavera
  27. F-568-ZD: Znen Zn50qt-e.25
  28. F-674-XS: Nimoto Ceo 50
  29. F-779-NL: Seeyes Dmb09a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.