DBT-16-K DBT-18-K

DBT-17-K: Piaggio N/a

DBT-17-K Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–17–K, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DBT-17-K?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-17-K

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DBT17K) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBT-17-K, DBT–17–K, DBT 17 K (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Één Zeven Karel)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT17K

08-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
08-05-2015 Eerste toelating
17-12-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBT-17-K

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBT17K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBT 17 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT17K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBT17K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-17-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBT17K uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 17-DB-TK, een rode Fiat Seicento personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBT-17-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–17–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-17-K, een La souris Sourini R bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-17-K, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBS-17-K, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: DBV-17-K, een Yamasaki Mb50qt-c2 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-07-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBT-27-K, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBT-16-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBT-18-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBT-17-J, een Sym Crox bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DBT-17-L, een Agm V641 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, T en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in DBT17K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBB-55-P: Piaggio N/a
  2. DBB-94-S: Sym Fiddle
  3. DBK-63-X: Tomos Standard
  4. DBL-88-B: Piaggio Vespa Sprint
  5. DBN-10-F: Piaggio N/a
  6. DBN-61-D: Piaggio Vespa Sprint
  7. DBP-01-R: Kymco Agility 50
  8. DBP-21-P: Yamaha Ns50f
  9. DBR-25-Z: Peugeot Kisbee
  10. DBR-50-L: Piaggio Vespa Sprint
  11. DBS-14-P: Turbho Cx-50
  12. DBS-27-R: Peugeot Speedfight
  13. DBS-30-R: Sym Mio 50
  14. DBS-47-F: Nimoto Trendy-r
  15. DBS-80-F: Znen Zn50qt-h
  16. DBS-91-K: Kymco Agility 50
  17. DBT-10-L: Agm Vintage
  18. DBT-21-G: Piaggio N/a
  19. DBT-48-S: Yamaha Ns50f
  20. DBT-60-L: Agm Vx 50
  21. DBT-67-H: Sym N/a
  22. DBT-77-R: Sym Fiddle Ii
  23. DBT-83-D: Kymco K-pipe
  24. DBT-93-K: Yiying Light 50
  25. F-017-TG: Peugeot Vclic
  26. F-088-VH: Piaggio Vespa Primavera
  27. F-333-XV: Piaggio Vespa Sprint
  28. F-386-XP: Killerbee Torino
  29. F-864-HN: Xufeng Liying
  30. F-929-XX: Kymco New grand dink

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.