DBT-63-J DBT-66-J

DBT-64-J: Piaggio N/a

DBT-64-J Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–64–J, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBT-64-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-64-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBT-64-J, DBT–64–J, DBT 64 J (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Zes Vier Jan)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-02-2025 (ruim 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT64J

27-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
27-05-2015 Eerste toelating
28-09-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
07-09-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
26-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBT-64-J

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBT64J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBT 64 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT64J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBT64J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-64-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–64–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-64-J, een Killerbee Sport bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-64-J, een Govecs N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBS-64-J, een Tomos Standard bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBV-64-J, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-54-J, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBT-74-J, een Kymco People s bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBT-63-J, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DBT-65-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBT-64-H, een Sym N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBT-64-K, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om DBT–64–J makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B, T en J kun je debatje maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 4 met debatje te combineren.

Meer kentekens met D, B, T en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in DBT64J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-63-X: Piaggio Vespa Primavera
  2. DBF-11-F: Piaggio N/a
  3. DBF-84-R: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBG-93-B: Senzo Riva lux
  5. DBN-04-V: Killerbee Custom
  6. DBP-88-X: Piaggio Vespa Primavera
  7. DBR-08-R: Xinling N/a
  8. DBR-76-H: Turbho Rl-50
  9. DBS-01-Z: Piaggio Vespa Sprint
  10. DBS-78-H: Piaggio Vespa Sprint
  11. DBT-09-T: Piaggio Vespa Sprint
  12. DBT-61-B: Piaggio Vespa Sprint
  13. DBV-18-N: Kymco Agility 50
  14. DBV-37-V: Piaggio Vespa Sprint
  15. DBV-95-H: Agm Express
  16. DBX-13-R: Kymco New sento
  17. DBX-35-X: Znen Zn50qt-32
  18. DBX-51-T: Huatian Ht50qt-29
  19. DBX-62-Z: Turbho Cx-50
  20. DBX-70-V: Btc Riva
  21. DBX-74-R: Piaggio Vespa Sprint
  22. DBZ-09-P: Wooking Wz15qt-02
  23. DBZ-64-H: La souris Futuro retro
  24. DBZ-68-D: Piaggio N/a
  25. DBZ-85-D: Yamaha Ns50f
  26. F-081-ZX: Turbho Rl-50
  27. F-294-VB: Sparta Ion spartamet
  28. F-402-VL: Piaggio N/a
  29. F-487-VP: Znen Zn50qt-e3.25
  30. F-556-ZL: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.