DBT-65-Z DBT-67-Z

DBT-66-Z: Piaggio N/a

DBT-66-Z Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–66–Z, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DBT-66-Z?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-66-Z

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBT-66-Z, DBT–66–Z, DBT 66 Z (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Zes Zes Zaandam)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT66Z

15-08-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
15-08-2015 Eerste toelating
06-05-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
22-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
28-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
28-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBT-66-Z

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBT66Z (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBT 66 Z

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT66Z weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBT66Z)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-66-Z. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBT66Z uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 66-DB-TZ, een grijze Mitsubishi Space star 1.3 glx personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBT-66-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–66–Z één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-66-Z, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-66-Z, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBS-66-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBV-66-Z, een Iva Iva-ra9011 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-56-Z, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DBT-76-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBT-65-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DBT-67-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBT-66-X, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, T en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 6 in DBT66Z vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-08-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBZ-44-X: Piaggio N/a
  2. DDB-76-J: Aprilia Sr-motard 50
  3. DDJ-75-D: Razzo Pisa
  4. DDL-14-L: Peugeot Django
  5. DDL-15-F: Sym Az05w
  6. DDR-32-B: Senzo Gt2
  7. DDS-17-T: Piaggio N/a
  8. DDS-26-G: Piaggio N/a
  9. DDS-47-P: Sym Av05w
  10. DDS-51-P: Btc Milano
  11. DDS-52-P: Btc Btc
  12. DDS-57-X: Piaggio N/a
  13. DDS-71-H: Santini San remo
  14. DDT-07-P: Tomos Luxe E-start
  15. DDT-33-T: Agm V641
  16. DDT-35-P: Tomos Standard
  17. DDT-39-D: La souris Vespelini
  18. DDT-44-J: Piaggio Vespa Sprint
  19. DDT-47-Z: Jialing Jialing
  20. DDT-51-V: Sym Allo
  21. DDT-60-T: Agm New flash
  22. DDT-66-V: Sym Xs50qt
  23. DDT-66-Z: La souris Trendy retro
  24. DDT-81-K: Turbho Rl-50
  25. DDT-82-L: Kymco Sento
  26. DDT-85-Z: Peugeot Kisbee
  27. DDT-95-P: Capri Capri
  28. DDV-17-B: La souris Grande retro
  29. DDV-56-B: Killerbee Custom
  30. DDV-58-B: Agm Sp 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.432 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.