DBX-36-F DBX-39-F

DBX-37-F: Piaggio N/a

DBX-37-F Op deze pagina vind je alle informatie over DBX–37–F, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DBX-37-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DBX-37-F

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DBX37F) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBX-37-F, DBX–37–F, DBX 37 F (gespeld: Dirk Bernard Xantippe Drie Zeven Ferdinand)
Type C42
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0107*29
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-10-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBX37F

15-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
15-06-2015 Eerste toelating
30-10-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBX-37-F

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBX37F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBX 37 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBX37F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBX37F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBX-37-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBX37F uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 37-DB-XF, een witte Volga M24 personenauto uit 1973.
  2. Sidecode 11: DBX-37-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBX–37–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBX-37-F, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDX-37-F, een Turbho Rg-50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBV-37-F, een Kymco People s bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBZ-37-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 4: DBX-27-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBX-47-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBX-36-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBX-38-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBX-37-D, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBX-37-G, een Btc Roma bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, B, X en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, X en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in DBX37F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBXF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-06-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-664-GD: Black n roll S4800d
  2. DBD-60-P: Peugeot Kisbee
  3. DBJ-49-L: Peugeot Speedfight
  4. DBP-47-D: Derbi N/a
  5. DBT-21-H: Sym N/a
  6. DBX-30-F: Piaggio N/a
  7. DBX-72-F: Piaggio N/a
  8. DBX-79-F: Piaggio N/a
  9. DBX-82-F: Piaggio N/a
  10. DBX-89-D: Piaggio N/a
  11. DBX-90-F: Piaggio N/a
  12. DDB-25-K: Kymco Agility 50
  13. DDB-56-K: Iva Venti 50
  14. DDB-68-F: Piaggio Vespa Sprint
  15. DDD-01-F: Iva Iva-ra9015
  16. DDD-42-K: Agm Vx 50
  17. DDF-26-N: Sunny-ebike Laosun-50
  18. DDF-39-G: Piaggio Vespa Primavera
  19. DDF-48-J: Kymco Agility 50
  20. DDF-49-D: Kymco Agility Carry
  21. DDF-51-D: Kymco Agility Carry
  22. DDF-72-N: Sparta Ion spartamet
  23. DDF-79-P: Mylane b.v. Meijs
  24. DDF-81-P: Mylane b.v. Meijs
  25. F-213-KH: Kymco Agility 50
  26. F-460-VX: Sym Mio 50
  27. F-540-ZB: Piaggio Vespa Primavera
  28. F-584-XH: Piaggio N/a
  29. F-709-ZL: Piaggio N/a
  30. F-971-XB: Piaggio Vespa Primavera

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.