DBX-67-B DBX-70-B

DBX-68-B: Piaggio N/a

DBX-68-B Op deze pagina vind je alle informatie over DBX–68–B, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DBX-68-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DBX-68-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBX-68-B, DBX–68–B, DBX 68 B (gespeld: Dirk Bernard Xantippe Zes Acht Bernard)
Type C42
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0107*29
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-09-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBX68B

16-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
16-06-2015 Eerste toelating
16-06-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
24-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
01-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
02-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBX-68-B

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBX68B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBX 68 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBX68B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBX68B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBX-68-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBX68B uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 68-DB-XB, een rode Volvo V40 2.0 aut. personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBX-68-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBX–68–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBX-68-B, een La souris Sourini bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDX-68-B, een Skyteam N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBV-68-B, een Honda Nps50 bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: DBZ-68-B, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBX-58-B, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBX-78-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBX-67-B, een Razzo Latina bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBX-69-B, een Razzo Latina bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBX-68-D, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, X en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, X en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in DBX68B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBXB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-06-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBK-40-T: Neco Tito
  2. DBL-14-P: Znen Zn50qt-hs
  3. DBL-26-R: Btc Light 50
  4. DBN-55-R: Kymco Agility 16+50
  5. DBX-09-B: S1 sports Tsl1500dq
  6. DBX-45-B: Piaggio N/a
  7. DBZ-05-G: Piaggio Vespa Sprint
  8. DBZ-53-N: Agm Sp 50
  9. DDB-04-F: Kymco Agility 50
  10. DDB-04-K: Piaggio N/a
  11. DDB-69-R: Piaggio N/a
  12. DDD-01-Z: Accell-nederland Koga e-xlr8
  13. DDD-05-F: Piaggio Vespa Primavera
  14. DDD-10-X: Btc City
  15. DDD-23-H: Tomos Luxe E-start
  16. DDD-30-D: Peugeot Kisbee
  17. DDD-48-T: Razzo Pisa
  18. DDD-50-K: Znen Zn50qt-hs
  19. DDD-64-S: Turbho Cx-50
  20. DDD-77-N: Yamaha Yn50fmu
  21. DDF-03-B: Peugeot Vclic
  22. DDF-04-G: Razzo Toscana
  23. DDF-32-H: Agm V649-1
  24. DDF-67-F: Kymco Dink
  25. DDF-68-F: Santini San remo
  26. DDF-73-P: Berini Dolcevita 50
  27. DDF-79-K: Turbho Rb-50
  28. DDF-82-G: Peugeot Vclic
  29. DDF-83-K: Baotian Bt49qt-21
  30. F-107-NF: Iva Ra-9015

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.