DBZ-30-R DBZ-32-R

DBZ-31-R: Piaggio N/a

DBZ-31-R Op deze pagina vind je alle informatie over DBZ–31–R, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DBZ-31-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DBZ-31-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DBZ-31-R, DBZ–31–R, DBZ 31 R (gespeld: Dirk Bernard Zaandam Drie Één Rudolf)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-06-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-05-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBZ31R

01-05-2012 Eerste toelating
28-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
18-06-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 107 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DBZ-31-R

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DBZ31R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DBZ 31 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBZ31R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBZ31R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBZ-31-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBZ31R uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 31-DB-ZR, een rode Volkswagen Golf personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBZ-31-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBZ–31–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBZ-31-R, een Super soco N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDZ-31-R, een Znen Zn50qt-32 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBX-31-R, een Vespa Pk50 Xl bromfiets uit 1990.
  4. Verandering op plek 4: DBZ-21-R, een Berini M59 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBZ-41-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: DBZ-30-R, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: DBZ-32-R, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBZ-31-P, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBZ-31-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DBZ–31–R makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B, Z en R kun je dubieuzer maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 1 met dubieuzer te combineren.

Meer kentekens met D, B, Z en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, Z en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 1 in DBZ31R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBZR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-05-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-061-TG: Killerbee Custom
  2. D-212-LX: Kymco Agility 50
  3. D-359-NS: Beta Bs4
  4. F-012-HS: Kymco Super8 50
  5. F-048-FR: Sym N/a
  6. F-071-HV: Agm Hn50qt-k
  7. F-103-HK: Vom Bella exclusive
  8. F-223-HF: Sym Ay05w
  9. F-327-GH: Piaggio C25
  10. F-331-HT: Peugeot Vivacity
  11. F-342-HV: Kreidler Carlino
  12. F-371-DL: Sym Hu05w
  13. F-427-HR: Znen Zn50qt-12
  14. F-478-GX: Yamaha Yn50fm
  15. F-538-HV: Piaggio C38
  16. F-543-BV: Piaggio C38
  17. F-566-HV: Iva Ra-9011
  18. F-576-HT: Kymco Super8 50
  19. F-585-HR: Znen Zn50qt-f
  20. F-625-HV: Znen Zn50qt-e5
  21. F-633-HV: Turbho Rg-50
  22. F-636-HV: Kymco Agility 50
  23. F-670-GJ: Piaggio C25
  24. F-684-HT: Vom Bella milano
  25. F-741-HT: Vom Bella milano
  26. F-761-HP: Piaggio C38
  27. F-767-DK: Piaggio C25
  28. F-775-HS: Piaggio C25
  29. F-911-GH: Piaggio C38
  30. F-965-GG: Kymco Sunboy

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.