DDB-37-V DDB-40-V

DDB-39-V: Piaggio N/a

DDB-39-V Op deze pagina vind je alle informatie over DDB–39–V, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DDB-39-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DDB-39-V

Het kenteken van deze Piaggio N/a (DDB39V) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDB-39-V, DDB–39–V, DDB 39 V (gespeld: Dirk Dirk Bernard Drie Negen Victor)
Type C42
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0107*29
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDB39V

28-07-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
28-07-2015 Eerste toelating
28-07-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
31-01-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
08-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
11-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
23-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 275 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 275 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDB-39-V

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDB39V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 11-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDB 39 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDB39V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDB39V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDB-39-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDB39V uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 39-DD-BV, een zwarte Opel Astra-g-cc X1.6xel personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDB-39-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDB–39–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDB-39-V, een Killerbee Custom bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DBB-39-V, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFB-39-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DDD-39-V, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DDB-29-V, een Btc Riva Ii bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDB-49-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DDB-37-V, een Ligier Xtoo R bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 6: DDB-39-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DDB-39-X, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, B en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, B en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in DDB39V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDBV-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-07-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBJ-57-X: Btc Riva
  2. DBX-10-G: Piaggio N/a
  3. DBX-34-N: Agm R8
  4. DBZ-25-S: Motobi Pesaro
  5. DDB-15-X: Piaggio N/a
  6. DDB-45-V: Piaggio N/a
  7. DDG-37-T: Kymco Agility 50
  8. DDG-70-G: La souris Grande retro
  9. DDJ-21-D: Piaggio N/a
  10. DDK-04-D: Piaggio N/a
  11. DDK-39-F: Piaggio N/a
  12. DDK-81-H: Piaggio Vespa Primavera
  13. DDL-38-B: Piaggio Vespa Primavera
  14. DDN-20-H: Supermotor N/a
  15. DDN-39-N: Agm Vx 50
  16. DDN-72-V: Znen Zn50qt-hs
  17. DDN-90-K: Kymco Agility 50
  18. DDP-01-N: Agm V641
  19. DDP-04-D: Piaggio Vespa Primavera
  20. DDP-08-H: Agm Swan
  21. DDP-25-J: Microcar M8
  22. DDP-42-B: Piaggio Vespa Primavera
  23. DDP-44-V: Iva Jet 50
  24. DDP-49-H: Agm R8
  25. DDP-83-Z: Znen Zn50qt-hs
  26. DDR-47-B: Lingben Lb50qt-16
  27. DDR-84-F: Berini Napoli
  28. F-615-DP: Tomos N/a
  29. F-780-TL: Sym Fiddle Ii

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.