DDK-21-T DDK-23-T

DDK-22-T: Piaggio N/a

DDK-22-T Op deze pagina vind je alle informatie over DDK–22–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DDK-22-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DDK-22-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDK-22-T, DDK–22–T, DDK 22 T (gespeld: Dirk Dirk Karel Twee Twee Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDK22T

09-07-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
09-07-2015 Eerste toelating
09-07-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDK-22-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDK22T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDK 22 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDK22T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDK22T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDK-22-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDK22T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 22-DD-KT, een grijze Land rover Discovery series ii 2.5 td5 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDK-22-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDK–22–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDK-22-T, een Agm Goccia gev1000 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBK-22-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFK-22-T, een Yamasaki Ym50qt-c bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DDJ-22-T, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDL-22-T, een Lingben Lb50qt-16 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDK-12-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDK-32-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDK-21-T, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDK-23-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDK-22-S, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDK-22-V, een Agm Ape 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in DDK22T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDKT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBH-34-P: Orion Rx50
  2. DBR-71-S: Piaggio N/a
  3. DBV-27-T: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBZ-32-H: Turbho Rl-50
  5. DBZ-77-S: Senzo Gt2
  6. DBZ-91-V: Kymco Agility 50
  7. DDB-25-V: Senzo Riva lux
  8. DDB-71-T: Senzo Riva lux
  9. DDH-19-J: Piaggio N/a
  10. DDH-40-F: Agm Vx 50
  11. DDH-69-F: Piaggio Vespa Sprint
  12. DDJ-36-Z: Piaggio Vespa Primavera
  13. DDJ-40-Z: Btc Riva
  14. DDK-12-P: Turbho St-50
  15. DDK-16-T: Piaggio Vespa Primavera
  16. DDK-17-B: Agm Vx 50
  17. DDK-18-D: Piaggio Vespa Sprint
  18. DDK-21-Z: La souris Trendy retro
  19. DDK-23-D: Agm Sp 50
  20. DDK-26-N: Killerbee Vxl
  21. DDK-29-J: Sparta Ion spartamet
  22. DDK-32-V: Lingben Lb50qt-40.25
  23. DDK-38-S: Peugeot Vclic
  24. DDK-54-L: Kymco People s
  25. DDK-79-F: Btc Riva
  26. DDK-89-H: Stromer N/a
  27. DDL-15-J: Tianying Ty50qt-c
  28. F-072-RN: Kymco Agility 50
  29. F-235-XR: Sym Fiddle
  30. F-600-XH: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.