DDK-45-P DDK-47-P

DDK-46-P: Piaggio N/a

DDK-46-P Op deze pagina vind je alle informatie over DDK–46–P, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DDK-46-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DDK-46-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DDK-46-P, DDK–46–P, DDK 46 P (gespeld: Dirk Dirk Karel Vier Zes Pieter)
Type C25
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-11-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDK46P

09-07-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
09-07-2015 Eerste toelating
06-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-04-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
15-11-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DDK-46-P

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DDK46P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DDK 46 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDK46P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DDK46P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDK-46-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDK46P uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 46-DD-KP, een grijze Mitsubishi Carisma Hb 1.6 gl personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDK-46-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDK–46–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDK-46-P, een Niu N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBK-46-P, een Berini M58 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFK-46-P, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDJ-46-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDL-46-P, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDK-36-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDK-56-P, een Btc Riva bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDK-45-P, een Agm Tourer50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDK-47-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDK-46-N, een Razzo Toscana bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDK-46-R, een Nimoto Ceo 50 bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DDK–46–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, K en P kun je dodekop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 6 met dodekop te combineren.

Meer kentekens met D, D, K en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, K en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in DDK46P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDKP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-07-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBX-58-R: Piaggio N/a
  2. DBZ-22-G: Piaggio N/a
  3. DBZ-32-H: Turbho Rl-50
  4. DBZ-36-J: Peugeot Kisbee
  5. DBZ-43-L: Piaggio Vespa Sprint
  6. DDB-14-F: Piaggio N/a
  7. DDF-11-V: Sym Symphony St
  8. DDF-51-L: Piaggio Vespa Sprint
  9. DDG-03-R: Kymco Vitality
  10. DDG-06-S: Sparta Ion e-speed
  11. DDG-45-N: Scomadi Turismo leggera 50
  12. DDH-48-F: Agm Vx 50
  13. DDJ-20-G: Sym Symphony St
  14. DDJ-36-Z: Piaggio Vespa Primavera
  15. DDJ-44-L: Sym Xs50qt
  16. DDJ-54-R: Piaggio Vespa Primavera
  17. DDK-05-V: Tianying Ty50qt-c
  18. DDK-10-G: Piaggio Vespa Sprint
  19. DDK-26-N: Killerbee Vxl
  20. DDK-46-L: Sym Symphony St
  21. DDK-46-T: Piaggio Vespa Sprint
  22. DDK-56-Z: Xinix Faeder
  23. DDK-75-V: Kymco People s
  24. DDK-77-V: Kymco People s
  25. DDK-81-P: Agm Vx 50
  26. DDK-92-L: Kymco Super8 50
  27. DDL-38-D: Tianying Ty50qt-c
  28. DDN-47-D: Piaggio N/a
  29. F-494-RD: Emco Novi
  30. F-942-XH: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.